کد خبر: 208348
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

نیکران‌لاستیک، نماینده میشلن در ایران از رسیدن جدیدترین و لوکس‌ترین مدل تایر میشلن به ایران خبر داده است. تایری که به‌گفته نماینده میشلن، گران‌قیمت‌ترین تایر موجود در ایران خواهد بود.

به گزارش « اخبار خودرو » ، این محصول را باید جزو بهترین و مرغوب‌ترین تایرهای موجود در کشور دانست، زیرا خصوصیات منحصر‌به‌فردی دارد. البته باید گفت شاید میشلن ازجمله اولین شرکت‌هایی باشد که برخی خصوصیات ویژه را کاملا در تایرهای خود گنجانده است.

[caption id="attachment_208349" align="alignleft" width="246"]میشلن میشلن[/caption]

ازجمله ویژگی‌های این تایر می‌توان به زیبایی خاص آن اشاره کرد. این تایر منحصر‌به‌فرد زیبایی خود را مدیون تکنولوژی جدید میشلن است که توانسته نام میشلن را روی تایر با پارچه مخمل درج کند.

استفاده از مخمل در تایر علاوه‌بر زیبایی بخشیدن به آن باعث می‌شود خودرو جلوه خاص‌تری به خود بگیرد. همچنین استفاده از مخمل در این تایر موجب شده است این مدل برای اولین‌بار جزو لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین تایرهای موجود در ایران معرفی شود.

با‌توجه به آن‌که این تایر جدید فقط در خودروهای اسپرت و پریمیوم استفاده می‌شود، بیشتر در سایزهای ۱۹ و ۲۰ در بازار جهانی عرضه شده است. از سوی دیگر کمپانی میشلن با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید به‌کار‌رفته در این تایر و استفاده از کمربندهای آرامین و نایلونی در ساختار آن فرمان‌پذیری بسیار بالا و دقیقی را برای خودرو ایجاد کند.

به دلیل استفاده از تکنولوژی خاص، در ساختار آن دو رویه متفاوت دیده می‌شود. رویه اول در این تایر ترمزگیری در جاده‌های خشک را به آرامی انجام می‌دهد و رویه دیگر نیز به‌گونه‌ای طراحی شده است تا در جاده‌های خیس و بارانی تایر از چسبندگی بالایی برخوردار باشد به‌همین‌دلیل ترمز‌گیری در این شرایط برای راننده آسان‌تر می‌شود.

باتوجه به استفاده از این تایرها در خودروهای اسپرت که از فاق رینگ کوتاه‌تری بهره می‌برند، فشار و ضربه واردشده به رینگ خودرو توسط این تایر کمتر می‌شود و راننده ضربه‌های کمتری را در حین رانندگی احساس می‌کند.

این محصول خاص را باید جزو لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین تایرهای موجود در کشور دانست که توسط شرکت نیکران‌لاستیک، نماینده انحصاری میشلن به بازار عرضه شده است.

نکته جالب قیمت بالای این تایر بوده و برای فروش در بازار ایران به‌ازای هر حلقه یک‌میلیون‌و ۴۰۰ هزار‌تومان قیمت‌گذاری شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    عالیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =