کد خبر: 208445
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

این خودرو از پلت‌فرم مشابهی با ولوو XC40 استفاده می‌کند. بنابراین احتمالا V40 دومین ولوویی خواهد بود که از پلت‌فرم CMA که به‌طور مشترک با گروه جیلی توسعه داده‌ شده، استفاده خواهد کرد.

به گزارش « اخبار خودرو » ، پروژه بعدی کمپانی سوئدی ولوو رونمایی کردن از نسل جدید مدل V40 است، با توجه به اینکه V40 دقیقا در سگمنتی قرار می‌گیرد که فولکس‌واگن گلف و فورد فوکوس در آن حکمرانی می‌کنند، قصد دارد با ارائه نسخه‌های برقی از این خودرو، بازار متفاوتی برای آن ایجاد کند.

[caption id="attachment_208446" align="aligncenter" width="420"]ولوو V40 ولوو V40[/caption]

به گزارش اتو‌اکسپرس این خودرو از پلت‌فرم مشابهی با ولوو XC40 استفاده می‌کند. بنابراین احتمالا V40 دومین ولوویی خواهد بود که از پلت‌فرم CMA که به‌طور مشترک با گروه جیلی توسعه داده‌ شده، استفاده خواهد کرد.

اما در مورد پیشرانه‌ها فعلا نسخه‌های D3 و D4 دیزلی چهارسیلندر و T4و T5 بنزینی توربو تایید شده است. با توجه به اینکه پلت‌فرم CMA برای توسعه خودروهای برقی نیز طراحی ‌شده است، کمپانی سوئدی قصد دارد نسخه‌های پلاگین‌هیبرید و تمام‌برقی نیز از این خودرو را عرضه کند، اما مشخصات کامل این دو پیشرانه پاک مشخص نشده و فقط اعلام‌شده است از دو نوع سایز مختلف باتری استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =