کد خبر: 208858
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس‌از فروش نیسان ایران در طرح فروش زمستانه نیسان، شرایط فروش نیسان جوک را با تسهیلات و هدیه ویژه آغاز کرد.

به گزارش « اخبار خودرو » ، امیرحسن امیری ، معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا با اعلام این خبر، بیان کرد: «در شرایط جدید فروش خودروهای نیسان، دونوع فروش نقدی و اقساطی برای دو تیپ نیسان جوک پلاتینیوم و اسکای‌پک در نظر گرفته‌ایم. علاقه‌مندان در طرح فروش شرایطی می‌توانند خودروی خود را با زمان‌ ۳۰روزه، تحویل بگیرند.»

[caption id="attachment_208861" align="aligncenter" width="1585"]نیسان جوک نیسان جوک[/caption]

امیری، درباره شرایط فروش تیپ‌های کراس‌اوور نیسان جوک گفت: «تیپ‌های پلاتینیوم و اسکای‌پک به ترتیب ۱۷۹ و ۱۶۸‌میلیون‌تومان قیمت‌گذاری شده است و تسهیلات در نظر گرفته شده برای هر دو تیپ نیسان جوک، ۷۰‌میلیون تومان وام با بازپرداخت ۱۲‌ماهه است.»

وی به هدیه ویژه در فروش زمستانه نیسان اشاره کرد و افزود: «در شرایط جدید فروش جوک، هدیه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم که شامل سرویس اولیه و ادواری رایگان تا ۲۰هزار کیلومتر یا ۱۸ماه (هر کدام زودتر فرا برسد) در خدمات پس از فروش می‌شود. ضمن اینکه خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، با بهره‌گیری از پرسنل مجرب، امکانات و تجهیزات مناسب و داشتن شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات متمایز به مشتریان گرامی است.»

معاون فروش و خدمات پس از فروش جهان نوین آریا، مشخصات و ویژگی‌های نیسان جوک را این‌چنین تشریح کرد: «نیسان جوک مدل ۲۰۱۷ تولید کارخانه نیسان بوده و در کشور انگلستان عرضه شده است. دو تیپ اسکای‌پک و پلاتینیوم مجهز به موتور ۴سیلندر ۱۶۰۰تنفس طبیعی با توان ۱۱۷اسب بخار و گشتاور ۱۵۸نیوتون‌متر هستند.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    با سلام متاسفانه جوک پلاتنیوم که ۱۶۰۰ سی سی بیشتر توان ندارد که معادل خودروی ال نود است و پیشرانه بسیار ضعیفی برای این خودروی سنگین می باشد یک ماه قبل با قیمت ۱۵۶ میلون تومان عرضه می شد ولی این خودرو در حال حاضر با قیمت عجیب و ۱۷۹ میلیون عرضه می شود که هیچ توجیهی برای خرید ندارد ! ضعف بزرگ این خودرو پیشرانه آن است ، قیمت بالای این خودرو در این سطح هیچ توجیهی برای خرید این خودرو باقی نمی گذارد !

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =