کد خبر: 208927
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

سرمایه‌گذاران نیز با اعلام کردن ارزش کل سهام اوبر به رقم ۴۸میلیارددلار، عنوان کردند که کل سهام کلانیک به ارزش ۴میلیاردو‌۸۰۰میلیون‌دلار است

روز گذشته اعلام شد که تراویس کلانیک از موسسان و مدیرعامل پیشین استارت‌آپ هم‌سفری اوبر پس‌از حدود شش ماه از خداحافظی با پست مدیرعاملی این مجموعه قصد دارد ۲۹درصد از سهام خود را که شامل ۱۰درصد از کل سهام کمپانی می‌شود، به فروش برساند.

[caption id="attachment_208928" align="aligncenter" width="750"]تراویس کلانیک تراویس کلانیک[/caption]

به گزارش بلومبرگ از منابع داخلی این کمپانی، باوجوداینکه کلانیک در گذشته علاقه‌ای به فروش سهام خود از این کمپانی نداشت، اما ظاهرا نظر خود را تغییر داده و قصد دارد تنها ۲۹درصد از سهم خود در این کمپانی را به دیگر سرمایه‌گذاران بفروشد.

سرمایه‌گذاران نیز با اعلام کردن ارزش کل سهام اوبر به رقم ۴۸میلیارددلار، عنوان کردند که کل سهام کلانیک به ارزش ۴میلیاردو‌۸۰۰میلیون‌دلار است که ۲۹درصد از این رقم یعنی ۱.۴میلیون‌دلار را ازطریق گروه سافت‌بانک و تیمی از سرمایه‌گذاران اصلی این شرکت دریافت خواهد کرد.

البته پیشنهاد اصلی کلانیک فروش نیمی از سهام خود بود، اما به خاطر قراردادی که در ابتدای تاسیس بین سرمایه‌گذاران جاری ‌شده بود، این درخواست رد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =