کد خبر: 2090
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱

قائم مقام ايساكو از تامين و توزيع به موقع قطعات يدكي موتور ملي پايه گازسوز در سطح شبكه ايران خودرو خبر داد.

به گزارش دنياي خودرو به نقل از ایکو پرس ،  علي نمكين با بیان این مطلب گفت :  با توجه به اين كه موتور ملي اولين موتور پايه گازسوز ساخت داخل محسوب مي‌شود، روند تامين قطعات، تجهيز و ارايه خدمات در شبكه نمايندگي‌هاي مجاز شركت تقويت شده و هيچ گونه محدوديت در تامين قطعه و پذيرش وجود ندارد.

 

وي افزود: توزيع قطعات اين موتور در بين نمايندگي‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

 

نمكين در خصوص وضعيت رضايت دارندگان خودرو با موتور ملي از خدمات پس از فروش آن گفت: با توجه به اين كه موتور ملي استاندارد آلايندگي يورو4 را پاس كرده و ميزان مصرف آن نيز در حالت استفاده از بنزين و گاز كمتر از موتورهاي مشابه است، دارندگان آن از خودرو رضايت دارند.

 

 وي افزود: در ابتداي عرضه موتور ملي مشكلات جزيي بر روي دسته سيم‌ها و بعضا سامانه مديريت موتور مشاهده مي‌شد، كه خوشبختانه با توجه به اصلاحات فني انجام شده، در راستاي ارتقاي كيفي محصول در حال حاضر مشكلات مذكور مرتفع شده است.

 

قائم مقام خدمات پس از فروش و مهندسي ايساكو خاطرنشان كرد: هيچ مشكلي به لحاظ ارايه خدمات به اين خودروها در شبكه نمايندگي‌ها وجود نداشته ابزار مخصوص و دستگاه‌هاي عيب ياب و قطعات مورد نياز در اختيار شبكه قرار گرفته و كليه نمايندگي‌هاي مجاز شركت موظف به پذيرش و ارايه خدمات به مشتريان هستند.

وي از مشتريان درخواست كرد در صورت مواجهه با هرگونه عدم پذيرش و ارايه خدمات موضوع را با شماره 09644 به واحد ثبت شكايات در سراسر كشور منعكس كنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =