کد خبر: 209070
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

هفته‌نامه بریتانیایی اتوکار گزارش داد آستون مارتین، اسپرت‌ساز پرافتخار این کشور توانسته با رشد ۵۸درصدی فروش طی سال ۲۰۱۷ نسبت‌به سال گذشته، رکورد فروش جدید برای مدل DB11 را در چین، بریتانیا و ایالات‌متحده ثبت کند.

به گزارش « اخبار خودرو » ،  با ثبت این رکورد آستون‌مارتین موفق شده است در سال گذشته میلادی ۸۴۰میلیون‌پوند درآمد کسب کند و این رقم تنها با تحویل ۵هزارو۱۱۷دستگاه از خودروهای این برند در سراسر جهان میسر شده است.

[caption id="attachment_191481" align="aligncenter" width="629"]آستون‌مارتین ونتیج ردبول ریسینگ‌ ادیشن آستون‌مارتین ونتیج ردبول ریسینگ‌ ادیشن[/caption]

اندی پالمر مدیرعامل این کمپانی پس از اعلام گزارش مالی سال۲۰۱۷ مجموعه خود گفت: «ما به عملکرد فوق‌العاده خود ادامه خواهیم داد و این شامل توان مالی و اهداف موردنظر ما برای مدل‌های DB11 و خودروهای خاص می‌شود. آمار مالی قوی ما نشان دهنده این است که آستون‌مارتین در دومین قرن از فعالیت خود، حرکت قدرتمندی خواهد داشت.»

آستون‌مارتین سال جدید را با تحویل اولین‌ نمونه‌‌‌های ونتیج جدید آغاز خواهد کرد که احتمال می‌رود تبدیل به پرفروش‌ترین محصول این کمپانی در سال‌۲۰۱۸ شود. اما پس از ونتیج قرار است سه مدل دیگر از این کمپانی نیز معرفی شود که یکی از آن‌ها نسخه تولید انبوه از نسل جدید لاگوندا است، دیگری اولین شاسی‌بلند آستون‌مارتین و آخرین مدل یک سوپراسپرت با پیشرانه نصب شده در میانه شاسی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =