کد خبر: 209295
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

هفته گذشته جرج کلارک وزیر کسب‌وکار بریتانیا به پاریس رفت تا با کارلوس تاوارس مدیرعامل گروه خودروسازی PSA درباره اخراج کارمندان کارخانه واکسهال در بندر السمر گفت‌وگو کند.

به گزارش« اخبار خودرو » ،  پیش‌ازاین گروه PSA اعلام کرده بود که قصد دارد ۲۵۰‌نفر از کارکنان کارخانه خود در شمال غربی انگلستان را اخراج کند. این در حالی است که سال گذشته نیز ۴۰۰‌نفر از کارکنان این کارخانه اخراج شده بودند تا زمان فعالیت این کارخانه از دو شیفت به یک شیفت کاهش پیدا کند.

باتوجه به انتشار اعلامیه جدید درخصوص اخراج ۲۵۰‌نفر دیگر از کارمندان این خط مونتاژ، این احتمال می‌رود کارخانه مورد اشاره که درحال‌حاضر وظیفه تولید مدل آسترا برای هر دو برند واکسهال و اوپل را برعهده دارد، به کلی تعطیل شود.

تنها تفاوت مدل‌های واکسهال و اوپل آسترا در لوگوی نصب‌شده روی جلوپنجره، صندوق، فرمان و رینگ‌‌های این خودرو است.

به گزارش رویترز، کلارک و تاوارس در گفت‌وگوی خود مسائل مختلفی را بررسی کردند و همچنین قرار شد دیدار مجددی برای ادامه گفت‌وگوها انجام شود.

انتظار می‌رود که PSA تصمیم نهایی خود را درباره سرمایه‌گذاری بیشتر برای ساخت مدل‌های جدید در کارخانه‌های بریتانیایی واکسهال برای بازار این کشور یا قطع همکاری با این کشور، باتوجه‌به خارج‌شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا اخذ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =