کد خبر: 209304
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

گاردین گزارش داده است که یک دستگاه فورد فیوژن که به‌وسیله استارت‌آپ آرگو به فناوری خودران مجهز شده بود، در نزدیکی دفتر مرکزی این استارت‌آپ دچار سانحه شده و دونفر از سرنشینان این خودرو را راهی بیمارستان کرده است.

به گزارش« اخبار خودرو » ، گاردین گزارش داده است که یک دستگاه فورد فیوژن که به‌وسیله استارت‌آپ آرگو به فناوری خودران مجهز شده بود، در نزدیکی دفتر مرکزی این استارت‌آپ دچار سانحه شده و دونفر از سرنشینان این خودرو را راهی بیمارستان کرده است.

[caption id="attachment_209305" align="aligncenter" width="533"]تصادف خودران فورد تصادف خودران فورد[/caption]

شاهدان عینی در محل تصادف گفته‌اند که این خودرو درحال عبور از یک چهارراه در قسمت شرقی منطقه آلگنی پیتسبورگ بوده که یک خودروی ون با گذشتن از چراغ قرمز با قسمت عقب سمت شاگرد فورد فیوژن تصادف کرده است.

سخنگوی شهرداری پیتسبورگ اعلام کرده است دونفر از چهارسرنشین این خودرو آسیب جدی دیده‌اند و راهی بیمارستان شده‌اند، اما درحال‌حاضر این دونفر در شرایط ثابت به‌سرمی‌برند.

سخنگوی فورد در این خصوص اعلام کرده است: «ما از تصادف پیش‌آمده برای خودروی آزمایشی آرگو مطلع و در حال جمع‌آوری اطلاعات لازم هستیم.

اما تمرکز فعلی ما روی سلامتی سرنشینان این خودرو است.» گفتنی است فورد از فوریه ۲۰۱۶ سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری را روی فناوری خودران استارت‌آپ آرگو انجام داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =