کد خبر: 209364
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

محصولاتی از این کمپانی که مجهز به سیستم مولتی‌مدیای انتیون نسخه سه هستند و لکسوس‌هایی که مجهز به سیستم انتیون دو هستند، می‌توانند پذیرای دستیار صوتی الکسا باشند.

به گزارش« اخبار خودرو » ، با پیوستن به ب‌ام‌و، تویوتا دومین کمپانی خودروسازی خواهد بود که برای برخی خودروهایش دستیار صوتی الکسای شرکت آمازون را به ارمغان می‌آورد.

[caption id="attachment_209365" align="aligncenter" width="800"]تویوتا دستیار صوتی الکسا را تحت فرمان راننده قرار خواهد داد تویوتا دستیار صوتی الکسا را تحت فرمان راننده قرار خواهد داد[/caption]

این خودروها قرار است از سال جاری وارد بازار شوند و البته فعلا فقط بازار خودروی ایالات‌متحده پذیرای آن‌ها خواهد بود.

تویوتا هنوز به‌صورت رسمی اعلام نکرده است که کدام‌یک از محصولات خود را مجهز به این سرویس صوتی خواهد کرد. البته اعلام‌شده است محصولاتی از این کمپانی که مجهز به سیستم مولتی‌مدیای انتیون نسخه سه هستند و لکسوس‌هایی که مجهز به سیستم انتیون دو هستند، می‌توانند پذیرای دستیار صوتی الکسا باشند.

راننده به کمک این دستیار صوتی می‌تواند بدون دخالت دست، مقصد خود را برای مسیریابی سیستم رهیاب مشخص کند، از خبرها و قرارهای ملاقات امروز مطلع شود، خریدهای روزانه خود را انجام دهد و حتی دمای منزل خود را از داخل خودرو تنظیم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =