کد خبر: 209414
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

دبیر علمی پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران از حضور اقتصاددانان خارجی از کشورهایی همچون فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، کره و چین در این همایش خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا ،امیرحسن کاکایی اظهار کرد: در همایش امسال برای اولین بار علاوه بر خودروسازان و قطعه‌سازان مطرح بین‌المللی از اقتصاددانان برجسته جهان نیز برای حضور در این همایش دعوت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تاکنون اقتصاددانان و مسئولان صنعتی از کشورهایی همچون فرانسه آلمان، ایتالیا، اسپانیا، کره و چین مقالاتی را برای ارائه در این همایش ارسال کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین یک اقتصاددان ایرانی – آمریکایی نیز در این همایش حضور و سخنرانی خواهد داشت.

دبیر علمی پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران ادامه داد: تمرکز همایش امسال در حوزه "زنجیره تامین قطعات خودروی رقابت‌پذیر" است و بیشتر مقالات علمی نیز با این محوریت ارسال شده است.

وی افزود: مسوولان ارشد خودروسازان مطرح بین‌المللی از جمله مرسدس بنز، فولکس‌واگن، پژو، رنو و سیتروئن نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

کاکایی خاطرنشان کرد: پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران با حضور اقتصاددانان، خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی و خارجی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =