کد خبر: 209498
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

مدل جدید جتا نقش مهمی در اهداف و راهبرد فولکس‌واگن ایفا می‌کند و با جثه‌ای بزرگتر و خطوط طراحی زیبا‌تر با قیمت ۱۸هزارو۵۴۵دلار عرضه می‌شود

به گزارش« اخبار خودرو » ، روز گذشته هربرت دایس عضو هیات‌مدیره گروه خودروسازی فولکس‌واگن در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی (دیترویت) اظهار امیدواری کرد و گفت: «فولکس‌واگن با موفقیت توانسته ویرانی‌های ناشی از رسوایی دیزلی را پشت سر بگذارد و حالا آماده ازسر گرفتن برنامه رشد خود در آمریکای شمالی است.»

[caption id="attachment_209502" align="aligncenter" width="534"]مدل جدید فولکس‌واگن جتا مدل جدید فولکس‌واگن جتا[/caption]

دایس در پایتخت خودروی آمریکا از مدل جدید فولکس‌واگن جتا رونمایی کرد که پرفروش‌ترین محصول این خودروساز آلمانی در بازار ایالات متحده به‌شمار می‌رود.

این عضو هیات‌مدیره گروه خودروسازی فولکس‌واگن در حاشیه رونمایی جتا با اشاره به رسوایی دیزلی که اوضاع این برند آلمانی را در آمریکا و سایر بازارهای جهان دگرگون کرد، گفت: «ما افراد بسیاری را ناامید کردیم... اما به‌شدت در تلاشیم تا جبران کنیم.»رسوایی دیزلی تاکنون به قیمت شغل مدیرعامل قبلی و برخی از مدیران عالی‌رتبه این گروه خودروسازی و همچنین ۱۶میلیارد‌دلار ضرر تمام شده است.

دایس در ادامه گفت: «من تا تبدیل شدن فولکس‌واگن به برندی قابل‌اعتماد و مورداطمینان‌ سخت تلاش خواهم کرد.» به‌‌رغم سوء شهرت و قطع‌شدن فروش مدل‌های دیزل در بازار ایالات متحده، سال گذشته فولکس‌واگن موفق شد کسب‌وکار خود را در این کشور نسبت‌به سال گذشته ۵٫۲درصد رشد دهد.

کارشناسان، فروش خوب فولکس‌واگن را نتیجه عرضه مدل جدید تیگوان می‌دانند که بزرگتر و طویل‌تر از مدل‌های قبلی عرضه‌شده این برند در ایالات متحده بود. شاسی‌بلند جدید فولکس‌واگن با نام اطلس نیز برگ برنده دیگر این خودروساز آلمانی بوده است.

در این مراسم دایس بدون اشاره‌ای به اهداف فروش فولکس‌واگن، اعلام کرد که شرکتش درصدد بهبود جایگاه و رسیدن به حجم فروش برندهایی مانند هوندا، تویوتا و نیسان است.

مدل جدید جتا نقش مهمی در اهداف و راهبرد فولکس‌واگن ایفا می‌کند و با جثه‌ای بزرگتر و خطوط طراحی زیبا‌تر با قیمت ۱۸هزارو۵۴۵دلار عرضه می‌شود که کمتر از قیمت مدل فعلی جتا است و قرار است از سه‌ماهه دوم سال میلادی جاری راهی بازار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =