کد خبر: 209539
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

طبق آخرین اخبار از بلومبرگ این سرویس برنامه‌ای تحت عنوان «Ripley» طراحی کرده بود تا به‌واسطه آن اگر نفوذی به درون اطلاعات این کمپانی رخ بدهد، سریعا کامپیوترهای سرورهای اطلاعاتی خود را خاموش کند.

به گزارش« اخبار خودرو » ، سال گذشته استارت‌آپ هم‌سفری اوبر به‌خاطر استفاده از برنامه‌ای به نام « Greyball » تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

این برنامه به اوبر اجازه می‌داد ماموران قانون نتوانند از این نرم‌افزار استفاده کنند. بنابراین بسیاری از اطلاعات این کمپانی مخفی می‌ماند. البته به گفته اوبر این برنامه با این هدف قرار داده ‌شده بود که پلیس نتواند از رانندگان این سرویس برای راه‌بندها استفاده ابزاری کند. اما به‌تازگی مشخص‌شده است اوبر سطح بالاتری از حفاظت اطلاعات خود در برابر قانون داشته است.

[caption id="attachment_193203" align="aligncenter" width="611"]اوبر اوبر[/caption]

طبق آخرین اخبار از بلومبرگ این سرویس برنامه‌ای تحت عنوان « Ripley » طراحی کرده بود تا به‌واسطه آن اگر نفوذی به درون اطلاعات این کمپانی رخ بدهد، سریعا کامپیوترهای سرورهای اطلاعاتی خود را خاموش کند.

درواقع اگر تشخیص داده شود از سوی پلیس و از راه دور گذرواژه دسترسی به اطلاعات اوبر تغییر پیدا کرده است، این برنامه نفوذ را تشخیص داده و حالت تدافعی می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =