کد خبر: 209647
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

سه‌ برنده خوش‌شانس مدیران‌خودرو برای رفتن به جام‌جهانی۲۰۱۸ روسیه انتخاب شدند و قرار است با هزینه این شرکت فعال در صنعت خودروی کشور برای تماشای بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران به روسیه سفر کنند.

به‌گفته معاون فروش و بازاریابی برند ام‌وی‌ام ، نکته مهم در برگزاری مراسم این کمپین، عادلانه بودن قرعه‌کشی است تا علاوه‌بر رضایت مشتریان اعتماد آنها نیز به این شرکت خودرویی جلب شود.

به گزارش« اخبار خودرو » ، دیروز مراسم قرعه‌کشی کمپین « هیجان جام‌جهانی با مدیران‌خودرو » برگزار شد. در این مراسم ۳ برنده سفر به روسیه برای جام‌جهانی ۲۰۱۸ و ۱۵برنده سرویس‌دوره‌ای رایگان برای یک‌سال با حضور مدیران‌ارشد این شرکت انتخاب شدند.

این برندگان از بین ۹۱۲ خریدار خودروی ام‌وی‌ام۳۱۵اکسلنت در بازه‌زمانی ۲۲آذر تا ۲۲دی‌ماه سال جاری انتخاب شده‌اند. قرار است این کمپین برای یک‌ماه دیگر نیز تمدید شود.

به‌گفته یکی از مسئولان شرکت مدیران‌خودرو «به‌دلیل استقبال خریداران از این کمپین، فرصت برای سفر به روسیه و تماشای مسابقات فوتبال جام‌جهانی۲۰۱۸، برای ۳ نفر دیگر از این خریداران فراهم شده است.»

مدیران‌خودرو و رویدادهای ورزشی

شروع کمپین « هیجان جام‌جهانی با مدیران‌خودرو » به دوهفته قبل از مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در آذرماه برمی‌گردد. در فاز نخست اجرایی این کمپین، پیش‌بینی تیم‌هایی که در جام‌جهانی با ایران هم‌گروه می شوند، بود که ۵ دستگاه آی‌پد به برندگان اهدا شد. فاز دوم این کمپین برای خریداران خودروی ام‌وی‌ام۳۱۵اکسلنت بود که دیروز برندگان آن مشخص شدند.

البته مدیران‌خودرو سابقه اجرای کمپین در مسابقات بین المللی ورزشی را دارد و پیش از این نیز از قهرمانان ملی المپیک لندن ۲۰۱۲ تقدیر کرده بود. همچنین ۳نفر از خریداران خودروی ۳۱۵ را راهی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل کرد.

جلب رضایت و اعتماد مشتری

در سال‌های گذشته مدیران‌خودرو کمپین‌های مختلفی را برای رویدادهای ورزشی برگزار کرده است. جواد اکبری، معاون فروش‌و‌بازاریابی برند ام‌وی‌ام در مدیران‌خودرو درباره هدف از برگزاری این کمپین‌ها به «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «مشتری‌محور بودن یکی از اهداف مهم شرکت مدیران‌خودرو است و اجرای کمپین‌های مختلف و دعوت از مشتریان برای مشارکت در این کمپین‌ها بسیار مهم است. در‌واقع مدیران‌خودرو، مشتری هدف علاقه‌مندی آنها را شناسایی می‌کند و همچنین این نکته را که مشتریان جوان ما به چه مسائلی علاقه‌مند هستند را می‌شناسد. بنابراین اجرای این کمپین در راستای جلب بیشتر مشتریان از بین قشر جوان جامعه است. برهمین‌اساس کمپین رویدادهای ورزشی از سوی مدیران‌خودرو علاوه‌بر جلب رضایت مشتری، در جهت کمک به خریداران برای حضور در مسابقات ورزشی انجام می‌شود.»

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های بازاریابی و برندینگ مدیران‌خودرو می‌گوید: «هدف مدیران‌خودرو از اجرای این کمپین جلب‌توجه مشتریان به‌ویژه جوانان برای خرید خودروی اسپرت ام‌وی‌ام۳۱۵اکسلنت است. این خودرو در مدت عرضه در بازار به‌عنوان یک محصول اسپرت و مرتبط با جوانان در کمپین‌های مختلف شرکت داده شده است.»

اکبری با تاکید بر اجرای عادلانه مراسم قرعه‌کشی این کمپین توضیح داد: «نکته مهم در برگزاری این کمپین، عادلانه بودن قرعه‌کشی است. یعنی خریداران خودروی ام‌وی‌ام۳۱۵اکسلنت از تمام نقاط ایران انتخاب شدند. این موضوع نشان می‌دهد این برندگان کاملا عادلانه انتخاب شده و همه شانس برابر دارند. زیرا یکی از دغدغه‌های مشتری‌های ما عادلانه بودن چنین مراسم‌هایی است. این کمپین تا ۲۲بهمن‌ماه تمدید شده و قرار است ۳نفر دیگر از خریداران این خودرو به‌جمع این سه برنده اضافه شوند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =