کد خبر: 209704
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰

روز سه‌شنبه حدود ۳۳هزارکارگر به جمع معترضان پیوستند و در این اعتصاب شرکت کردند که ۱۰هزارنفر آن‌ها از کارکنان گروه خودروسازی دایملر هستند.

به گزارش« اخبار خودرو » ، روز سه‌شنبه ده‌هاهزار کارگر صنعتی در آلمان در حمایت از تقاضای اتحادیه کارگران صنایع فلز این کشور برای افزایش ۶درصدی حقوق و همچنین تغییر ساعات کاری تصویب شده در دهه ۱۹۸۰، دست از کار کشیدند.

[caption id="attachment_209705" align="aligncenter" width="542"]اعتصاب کارگران گروه دایملر اعتصاب کارگران گروه دایملر[/caption]

کارگران از هفته گذشته اعتصاب‌های تدریجی خود را آغاز کرده‌اند. روز سه‌شنبه حدود ۳۳هزارکارگر به جمع معترضان پیوستند و در این اعتصاب شرکت کردند که ۱۰هزارنفر آن‌ها از کارکنان گروه خودروسازی دایملر هستند.

با درنظرگرفتن اوضاع بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا و وضعیت بی‌کاری در این کشور که به بالاترین رکورد خود رسیده است، بزرگترین اتحادیه کارگری این کشور مطمئن است که می‌تواند حرف خود را به کرسی بنشاند و شرایط بهتری را برای ۳٫۹میلیون‌کارگر در بخش‌های فلز و مهندسی فراهم آورد.

اتحادیه کارگران فلز آلمان اعلام کرده است جمعه آینده بعد از مذاکرات فعلی درخصوص دستمزد درباره امکان اعتصاب‌های ۲۴ساعته تصمیم‌گیری خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =