کد خبر: 209954
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

شرکت کرمان‌موتور به‌عنوان شریک تجاری جک چین در ایران، روز گذشته طی مراسمی اولین سری کراس‌اوور جدید خود یعنی جک S3 را به مشتریان تحویل داد.

به گزارش« اخبار خودرو » ، این مراسم با حضور مهندس سامان فیروزی مدیرعامل کرمان‌موتور، اصحاب رسانه و تعدادی از خانواده‌های مشتریان در اداره تحویل این شرکت برگزار شد.

سوئیچ هشت دستگاه جک اس ۳ سفیدرنگ در این مراسم توسط مدیرعامل این شرکت به مشتریان تحویل داده شد.

[caption id="attachment_209960" align="aligncenter" width="512"]تحویل اولین سری خودروهای جک S3 به مشتریان تحویل اولین سری خودروهای جک S3 به مشتریان[/caption]

در پایان این مراسم مدیرعامل کرمان‌موتور طی سخنانی ضمن عذرخواهی از تاخیر چندماهه در تحویل این خودروها بیان کرد: امیدواریم از این پس خودروهای کرمان‌موتور با تلاش همکارانمان به‌موقع به مشتریان تقدیم شود.

باتوجه به سابقه درخشان محصولات جک در ایران و به‌خصوص مدل اس۵ که فروش قابل توجهی را به‌دلیل کیفیت بالا و قابلیت‌های فنی درخور توجه، تجربه کرد، پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از سوی مشتریان از کراس‌اوور کامپکت اس۳ نیز صورت بگیرد. درحال حاضر این خودرو با قیمت ۷۸ میلیون‌تومان از سوی کرمان‌موتور به‌ فروش می‌رسد.

در نگاه اول می‌توان شباهت زیادی میان جک اس۳ و برادر بزرگ‌ترش جک اس۵ مشاهده کرد. همچنین طراحی این خودرو همانند دیگر کراس‌اوورهای این خودروساز چینی، تحت تاثیر محصولات هیوندای صورت گرفته است، به طوری‌که می‌توان رگه‌هایی از هیوندای ix25 یا حتی ix35 را در نمای جلوی خودرو مشاهده کرد.

نکته بارزی که در طراحی نمای جلوی آن جلب توجه می‌کند، شمای کلی جلوپنجره آن بوده که از سبکی پویا و جسورانه‌ بهره برده است. استفاده کردن از ادوات و نوارهای کرومی در جلوپنجره، علاوه‌بر اینکه چهره‌ای مدرن را رقم زده، بر ابهت این کراس‌اوور کوچک نیز افزوده است.

بزرگ بودن جلوپنجره سبب شده است طراحان این خودرو، چراغ‌های مه‌شکن را زیر سپر به‌صورت افقی تعبیه کنند. چراغ‌های اصلی جلو نیز تا حدودی شبیه جک اس ۵ طراحی شده است تا نمودی از زبان طراحی محصولات جک باشد.

در بخش امکانات رفاهی و آپشن این خودرو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و نسبت به رقبا قوی‌تر بوده و برخی مواقع به رقابت با خودروهای گران‌قیمت‌تر از خود می‌پردازد.

فرمان برقی، شش کیسه هوا، سنسور باد، سیستم پایداری الکتریکی، ترمز اضطراری و کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور هفت‌اینچی با بلوتوث و نویگیشن، تودوزی چرمی، کروزکنترل، کامپیوتر، دی‌لایت و سانروف از امکانات اس۳ فول با گیربکس CVT به حساب می‌آیند.

اس۳ به موتور ۵/۱ لیتری ۱۱۱ اسب‌بخاری و گشتاور ۱۴۶ نیوتون‌متری مجهز است و با توجه به سفارش گیربکس پنج دنده دستی، شش دنده دستی یا CVT روی آن نصب می‌شود.

وزن خالص این خودرو ۱۲۲۰ کیلوگرم است و با توجه به قدرت موتور می‌تواند مصرف سوخت را در بهترین حالت ۹/۵ لیتر به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ثبت کند. جک اس۳ با کمک این موتور قادر است سرعت خود را تا حداکثر ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =