کد خبر: 210017
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹

پس‌ازاینکه تیونر اختصاصی ولوو به‌نام پل‌ استار استقلال یافت و به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه جیلی به معرفی خودروهای جداگانه‌ای پرداخت، مشخص شد هدف اصلی استقلال این برند تولید خودروهای برقی با توان فنی بالا بوده است.

به گزارش« اخبار خودرو » ، توماس اینگنلیت مدیرعامل جدید پل‌ استار در گفت‌وگو با اتوکار به ذکر اهداف پاک این خودروساز نوظهور برای تولید خودروهای تمام‌ برقی ، با موتورهای پرقدرت پرداخت.

اینگنلیت پیش‌از تصاحب پست مدیرعاملی پل‌استار به‌مدت ۵سال به‌عنوان مدیر تیم طراحی خودروهای ولوو شناخته می‌شد ولی پس‌از دراختیارگرفتن مدیریت پل‌ استار ، شاید فکرش را هم نمی‌کرد که بتواند این برند را به یک خودروساز مستقل تبدیل کند.

[caption id="attachment_210018" align="aligncenter" width="588"]توماس اینگنلیت مدیرعامل جدید پل‌ استار توماس اینگنلیت مدیرعامل جدید پل‌ استار[/caption]

با موفقیت‌های ولوو در مسابقات WTCC که با استفاده از کمک‌های فنی پل‌ استار در سال ۲۰۱۵ به‌دست آمد، نگاه جدی‌تری به پل‌ استار شد و کار به جایی رسید که این برند یک کانسپت مستقل به نام پل‌ استار ۱ را معرفی کرد و پس از دریافت بازخوردهای مناسب از این خودرو قرار شد کارخانه‌ای برای تولید محصولات این برند در چین افتتاح شود و درنهایت برنامه‌ریزی شد که این مدل‌های پل‌ استار ۲ و ۳ نیز از سوی این خودروساز تا سال ۲۰۱۹ معرفی شود.

اینگنلیت در این زمینه گفت: «تقریبا فقط دوسال طول کشید تا به جایگاه فعلی پل‌ استار برسیم، زمانی که پل‌استار ۱ به‌عنوان یک خودروی مفهومی کوپه معرفی شد، بازخوردهای بسیار مثبتی را دریافت کردیم، اما ما می‌دانستیم این خودرو در مسیر فعالیت‌های ولوو نمی‌گنجد. درواقع مشکل حتی فراتر از مباحث کسب‌وکاری ولوو بود و ما برای تولید این خودرو نیاز به خلق پلت‌فرم و استانداردهای جدیدی برای محصولات ولوو داشتیم. بنابراین تصمیم‌گرفته شد شاخه فعالیت جدیدی را ایجاد کنیم تا از این مشکلات گذر کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =