کد خبر: 210027
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۰

به گفته نیسان ساکنان خانه‌هایی که مجهز به سیستم انرژی سولار هستند تا ۶۶درصد در مالیات‌های مربوط به استفاده از انرژی برق صرفه‌جویی خواهند کرد.

به گزارش« اخبار خودرو » ، کمپانی ژاپنی نیسان به‌تازگی شاخه خدماتی جدیدی به نام « انرژی سولار » را تاسیس و در اولین اقدام برای شهروندان بریتانیا سیستمی با همین نام را ارائه کرده است که با پرداخت ۳۸۸۱پوند، می‌توان صاحب ۶پنل بزرگ خورشیدی و نسل جدید باتری‌های این کمپانی برای ذخیره انرژی از این پنل‌ها شد.

[caption id="attachment_210028" align="aligncenter" width="616"]نیسان فعال در استفاده خانگی از انرژی خورشیدی نیسان فعال در استفاده خانگی از انرژی خورشیدی[/caption]

البته در ازای پرداخت مبلغ بیشتری می‌توان باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر خریداری کرد که نیسان آن‌ها را « ایکس استورج‌ هوم » می‌نامد.

با استفاده از انرژی سولار ، در شرایط آب‌وهوایی مساعد، با استفاده از انرژی ذخیره‌شده در این باتری‌ها می‌توان انرژی موردنیاز در شب را تامین کرد. همچنین این باتری‌ها می‌توانند هنگام مشکلات سیستم برق شهری به‌عنوان پشتیبان مورداستفاده قرار گیرند.

به گفته نیسان ساکنان خانه‌هایی که مجهز به سیستم انرژی سولار هستند تا ۶۶درصد در مالیات‌های مربوط به استفاده از انرژی برق صرفه‌جویی خواهند کرد.

البته هزینه ۳۸۸۱پوندی فقط برای نصب و راه‌اندازی ۶پنل خورشیدی و باتری‌های با حجم کم خواهد بود که فقط می‌توانند نقش پشتیبان داشته باشند، و متقاضیان برای نصب سیستم ایکس‌ استورج‌ هوم باید ۷۶۳۵پوند دیگر بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =