کد خبر: 210035
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۷

صنایع لاستیک یزد با اضافه کردن تایرهای SUV به سبد محصولات، ظرفیت تولید خود را از ۹هزارحلقه در روز به ۱۵هزارحلقه در روز افزایش می‌دهد.

به گزارش« اخبار خودرو » ، دکتر اسکندر ستوده ، مدیرعامل یزد تایر درحالی از افزایش ظرفیت تولید این کارخانه در سال ۹۷ خبر می‌دهد که در‌حال‌حاضر ظرفیت تولید این کارخانه تایرسازی به ۹هزار حلقه تایر رادیال در روز می‌رسد.

وی در گفت‌وگو با  «دنیای خودرو» با اشاره به برنامه بلند‌مدت این شرکت برای دستیابی به تولید ۱۲هزارحلقه خبر داد که با اضافه شدن تایرهای SUV به سبد محصولات این میزان به‌روزانه ۱۵هزار حلقه در سال ۹۷خواهد رسید.

[caption id="attachment_210036" align="aligncenter" width="466"]دکتر اسکندر ستوده ، مدیرعامل شرکت صنایع لاستیک یزد ( یزد تایر ) دکتر اسکندر ستوده ، مدیرعامل شرکت صنایع لاستیک یزد ( یزد تایر )[/caption]

مدیر عامل یزد تایر با اشاره به روند رو به رشد توسعه مجموعه کارخانه‌های یزد تایر از اضافه شدن ۵نوع تایر رادیال سواری جدید به محصولات یزدتایر خبر می‌دهد و در ادامه می‌گوید: « یزد تایر با تولید ۳سایز جدید وانتی رادیال، برای اولین‌بار این تایرها را در کشور تولید کرده است که از نظر کیفی با تایرهای اروپایی قابلیت رقابت دارند. همچنین بخش عمده‌ای از این تولیدات به‌صورت مستقیم به خودروسازان فروخته می‌شود.»

ستوده با اشاره به رشد ۲۰درصدی صادرات محصولات یزدتایر در سال جاری نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته از برنامه‌ریزی برای افزایش صادرات تایرهای رادیال وانتی خبر می‌دهد.

به‌گفته مدیرعامل یزدتایر ۵درصد از تولیدات وانتی رادیال در مرحله اول تولید به دیگر کشورها صادر خواهد شد و در مرحله دوم نیز ۱۰درصد از این محصولات در سبد صادراتی یزدتایر جای خواهند گرفت.

وی توسعه در بخش تولید تایرهای SUV را اولویت دیگر یزدتایر در سال آینده می‌داند و می‌گوید: در‌حال‌حاضر روزانه ۹هزار حلقه تایر در صنایع لاستیک یزد تولید می‌شود که با اجرایی شدن طرح توسعه تایرهای SUV این میزان به ۱۵هزار حلقه در روز خواهد رسید.

توسعه در دیگر بخش‌ها از‌‌جمله تایرهای رادیال موتورسیکلت نیز در اولویت کاری یزدتایر قرار دارد که براساس برنامه‌های در دست اقدام این مجموعه، یزدتایر در سال ۹۷به‌عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده تایرهای موتورسیکلت در کشور مطرح خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =