کد خبر: 210064
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

درحالی نمایشگاه خودرو اصفهان از فردا آغاز می‌شود که این نمایشگاه طبق تقویم سالانه نمایشگاه‌های خودرو کشور آخرین ایستگاه است.

به گزارش« اخبار خودرو » ،  نمایشگاه خودرو اصفهان از جهات زیادی با نمایشگاه‌های سال‌های قبل تفاوت دارد. اولین تفاوت انجام آن به‌عنوان نخستین گردهمایی خودرو‌های وارداتی بعد از تصویب آیین‌نامه جدید واردات و تغییرات شدید تعرفه‌هاست.دومین تفاوت تغییرات در لیست شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه است.

[caption id="attachment_210053" align="aligncenter" width="470"]چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان[/caption]

برخی از شرکت‌ها برای اولین‌بار در این نمایشگاه حاضر شده‌اند. برخی دیگر بعد از غیبت یک‌ساله بازگشته‌اند و برخی از آنها که پای ثابت این نمایشگاه بوده‌اند، امسال در این نمایشگاه حضور ندارند. اما در‌نهایت باید گفت نمایشگاه خودرو امسال اصفهان از تنوع خوبی برخوردار است.

در این نمایشگاه شرکت‌های ایران‌خودرو، سایپا، مدیران‌خودرو و کرمان‌موتور با برند‌های جک، لیفان و کارمانیا، هیوندای، گروه بهمن با برندهای گریت‌وال، فاو و مزدا، آرین‌موتور با میتسوبیشی، پرشیا خودرو با ب‌ام‌و و درنهایت آرمان‌موتور کویر با لوکسژن تازه‌وارد پرهیاهوی این روزهای بازار وارداتی‌ها حاضر خواهند بود.

طبق گزارش‌ها لوکسژن، ب‌ام‌و، هاوال، جک و هیوندای در این نمایشگاه خودروهای جدیدی را رونمایی خواهند کرد. روز اول این نمایشگاه شامل رونمایی‌ها خواهد بود اما قطعا پنج‌شنبه و جمعه شلوغ‌ترین روزهای کاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه اصفهان بعد از نمایشگاه مشهد دومین گردهمایی پر‌بازدید در میان نمایشگاه‌های خودرو شهرستان است. شرکت‌های خودرویی به‌خصوص وارداتی‌ها که در نمایشگاه‌های خودرو امسال نتوانسته‌اند به‌دلیل بسته‌بودن ثبت‌سفارش فروش قابل قبولی داشته باشند، امید زیادی دارند که در نمایشگاه اصفهان بتوانند تا حدودی این ضررها را جبران کنند و تعدادی از خودروهای خود را به‌فروش برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =