کد خبر: 210190
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا با نگاه تحول گرایانه خود توانسته مشتری مداری را در این مجموعه نهادینه کند.

به گزارش اخبار خودرو ،کوروش محمدی در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو استان اصفهان گفت: سایپا با ایجاد پایه های اقتصادی محکم، درحال ترویج نگاه اخلاق محور است و احترام به مشتریان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: سایپا توانسته از خود یک برند ارزش مدار و اخلاق محور ارائه کند.

محمدی با بیان این که استقبال مردم و بازدیدکنندگان از غرفه سایپا چشمگیر بوده است تاکید کرد: باتوجه به محصولاتی که در سطح گروه سایپا تولید می شود اکثر مشتریان ایرانی از این خودروها استقبال می کنند که این امر سهم بازار این گروه را افزایش داده است.

محمدی سایپا را سازمانی موفق در زمینه برندسازی عنوان کرد و گفت: تحول گرایی و به روزرسانی فعالیت ها و اقدامات تولیدی و صنعتی از جمله ویژگی هایی است که می توان در سایپا مشاهده کرد.

عضو شورای شهر اصفهان در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این مطلب که تولید خودروهای اقتصادی و برخوردار از قیمت رقابتی یکی از مهم ترین اولویت های صنعت خودروسازی کشور محسوب می شود افزود: سایپا در این زمینه پیشرفت های خوبی داشته و توانسته جایگاه قابل ملاحظه ای در بین تولیدکنندگان ایرانی به خود اختصاص دهد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص همکاری سایپا و سیتروئن در کاشان گفت: تولید خودروهای سیتروئن با توجه به برند جهانی این شرکت معتبر، می تواند موجب توسعه کسب و کار و رونق اشتغال در کاشان شود.

وی افزود: اقدام گروه خودروسازی سایپا در زمینه انتخاب استان اصفهان جهت همکاری با سیتروئن فرانسه زمینه ورود فناوری های برتر تولید به کشور و این استان را فراهم خواهد کرد.

محمدی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان پیشرفت های صنعت خودروسازی در ایران تصریح کرد: صنعت خودروسازی یک صنعت پاک است و نقش به سزایی در اقتصاد ایران ایفا می کند که در این میان گروه سایپا به عنوان یکی از مهم ترین تولیدکنندگان خودرو در ایران و منطقه در این حوزه جایگاه قابل قبولی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خاتمه گفت: حضور خیل عظیمی از نیروهای جوان و فعال در صنعت خودروسازی کشور می تواند زمینه رونق اشتغال، خودباوری و اعتماد به ظرفیت های داخلی را فراهم کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیومرث ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    به گفته آقای محمدی "سایپا توانسته از خود یک برند ارزش مدار و اخلاق محور ارائه کند" اما هنوز در زمینه کیفیت هیچ خبری نیست
  • فامیل دور ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
    کافیه یک نقد به کارهاشون بکنید ببیند چگونه روابط عمومی سایپا اخلاق مدارانه و ارزشمند مدارنه شما را می درند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =