گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به شرایط نامساعد جوی دو روز گذشته و به منظور پاسخگویی به خواست مشتریان مبنی بر اختصاص زمان بیشتر برای نقل و انتقال وجوه مورد نیاز برای نام نویسی در طرح پیش فروش ۲۰۷ اتوماتیک، زمان آغاز اجرای این طرح را از امروز دهم بهمن به فردا یازدهم بهمن ماه موکول کرد.

به گزارش« اخبار خودرو » ، پیش از این، زمان اجرای طرح پیش فروش ۲۰۷ هاچ بک اتوماتیک امروز سه شنبه اعلام شده بود که با توجه به شرایط فعلی و خواست مشتریان به فردا چهارشنبه موکول شد.

[caption id="attachment_210361" align="aligncenter" width="700"]پژو 207i پژو ۲۰۷i[/caption]

متقاضیان میتوانند از ساعت ۱۰ صبح فردا یازدهم بهمن ماه بامراجعه به پایگاه فروش اینترنتی  esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجازگروه صنعتی ایران خودرو در سراسرکشورنسبت به نام نویسی اقدام و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جمالی ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    با سلام و خسته نباشید در اول باید تشکر کنم از همه افرادی که جهت ارائه مطالب در این سایت زحمت میکشن.......در مورد اخبار خودروهای داخلی توقع میرود که اخبار شما به روز تر و پویا تر باشد.....مثلا راجب به ثبت نام ۲۰۷ اتوماتیک...باید بگویم که در همان ۲۰ دقیقه اول سایت مختل شده و قابل استفاده نبوده.....و صد البته ابن مشکل بر اثر استقبال مردم نبوده بلکه این سیاست شرکت ایرانخودرو بوده است تا طبق رول چد ساله...به شعور مشتری توهین کرده و همین خودرو را با چندین میلیون گرانتر....با کمال تاسف در نمایندگیهای خود به مصرف کننده بفروشن...خواهشمند است در مطالب سایت خود قسمت مهمی را به این داستان اختصاص داده و این دلال بازی در نمایندگیهای خودرو ...به وبژه ایرانخودرو....را برای مردم آشکار کنید. با تشکر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =