کد خبر: 210436
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از ثبت سفارش، تعرفه و واردات خودرو خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از خانه ملت، اسدالله قره خانی از کلید خوردن تحقیق و تفحص از ثبت سفارش، تعرفه و واردات خودرو خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس با توجه به اتفاقات رخ داده در بحث واردات خودرو طی ماه های گذشته تصمیم گرفتند که موضوع تحقیق و تفحص از واردات خودرو را انجام دهند. سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس افزود: موضوع ثبت سفارش، تعرفه ها، واردات و محدود کردن آن برای نمایندگی ها زمانی که کنار یکدیگر سنجیده می شود یک نکته را در اذهان ایجاد می کند که از روزی که این سیاست اعمال شده هر روزه با یک شیب تند خودروهای وارداتی افزایش قیمت می یابد. وی ادامه داد: ای کاش این افزایش قیمت به جیب دولت می رفت و یکباره اعلام می کردند که از فردا تعرفه ها به این میزان است تا یک عده سوءاستفاده نکنند و رانت برای یک عده خاص ایجاد نشود اما این موضوع به صورت تدریجی و در یک پروسه زمانی اعمال شد و این پول به جیب دولت نرفت. وی تصریح کرد: مردم از این امر متضرر شدند و یک آشفته بازار در زمینه خودرو در کشور ایجاد شد که این تحقیق و تفحص پس از طی مراحل قانونی در مجلس آغاز می شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    بیخیال بابا تا حالا که تحقیق و تفحص کردید چه نتیجه ای داشته؟!
  • یک هم وطن ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    به نظر اینجانب با توجه به افزایش قیمت خودرو که ناشی از افزایش هزینه های واردات اعم از افزایش تعرفه ها و نرخ ارز می باشد ، بهتر است که کلا" واردات خودرو های خارجی ممنوع شود مثلا" برای یک بازه زمانی ۵ یا ۱۰ ساله و از طرفی ، از توان اساتید و دانش پژوهان و مبتکران ایرانی استفاده شود و خودرو سازانی که اقدام به تولید خودروهای غیر ایمن و غیر استاندارد می نمایند نیز خط تولید اینگونه خودرو ها و خودروهایی که مدت متمادی تولید می نمودند را متوقف نمایند . تا کی مردم باید خودرو های خارجی را به قیمت گزاف بخرند ؟؟!!! تا کی باید از توان متخصصان و طراحان ایرانی استفاده نشود ؟؟!! تا کی باید شرکتها و دولت و افراد و شرکتهای وابسته که به امر واردات و واسطه گری مبادرت می نمایند از سود سرشار بهره مند شوند ؟؟!! آیا این عدالت و انصاف است ؟؟؟!!!
    • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
      باشه عزیزم
  • محمد ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    تو این مملکت همه چی به شبه عوض می شه و هرکی هر کی آخرش میشه این
  • abbas ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    خریدخودروشده فقط برای یک سری/آقازاده وکسانی که با زد وبند پولدارشده اندشده بقیه مردم هیچ ازچندجهت سود میکنند ازطرفی تعرفه بالا میبرند وازطرفی دلاردرا بالا بردن بعدمیگین سالم کاربکن ...
  • abbas ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    به شما یک ماشین میدهندوصدای شما راخفه میکنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =