کد خبر: 210542
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

همچنین می‌توان به‌جای کپچر و تیوولی وارداتی یا نیسان جوک تک‌دیفرانسیل سراغ پژو ۲۰۰۸ تولید داخل رفت که قیمت پایین‌تری نسبت به رقبای وارداتی خود دارد.

به گزارش اخبار خودرو ، افزایش شدید تعرفه‌ها باعث شده است قیمت خودروهای وارداتی به‌شدت افزایش یابد‌. این افزایش تعرفه‌ها در دو بخش بیش از سایر قسمت‌ها باعث کاهش تمایل به خرید خودروهای وارداتی شده است. نخست، بخش خودروهای با حجم موتور کمتر از ۱۵۰۰ سی‌سی است که تعرفه آنها از ۴۰ به ۵۵‌درصد افزایش یافته و دومین بخش بازه سگمنت خودروهای با حجم موتور کمتر از ۲۰۰۰ سی‌سی غیرلوکس است که تعرفه آنها نیز از ۴۰ به ۷۵ درصد افزایش یافته یعنی تقریبا دو‌برابر‌.

[caption id="attachment_209965" align="aligncenter" width="620"]واردات خودرو از امارات واردات خودرو[/caption]

این عامل باعث شده است قیمت رسمی خودروهایی مانند کیا سراتو‌، هیوندای النترا‌، میتسوبیشی لنسر‌، هیوندای توسان، سانگ‌یانگ تیوولی‌، رنو کپچر‌، کیا پیکانتو و میتسوبیشی میراژ به‌شدت افزایش یابد.

این افزایش قیمت شدید باعث شده است اقبال بازار به این خودروها نیز کم شود‌. این درحالی است که در همین سگمنت می‌توان خودروهای تولید داخل را با قیمت‌های بسیار مناسب‌تری خریداری کرد مثلا به‌جای پیکانتو ۱۰۴‌میلیون‌تومانی یا میراژ ۹۹میلیون‌تومانی، می‌توان هیوندای آی‌۲۰ تولید داخل ۹۸‌میلیون‌تومانی را خریداری کرد،

یا به‌جای سراتو، لنسر و النترا، مزدا ۳ نسل قبل تولید داخل را خریداری کرد که با وجود از رده خارج شدن در ژاپن، تفاوت قیمتی ۶۰ میلیون‌تومانی آن نسبت به رقبای وارداتی قابل چشم‌پوشی نیست چون قیمت خودروهایی مانند النترا، سراتو و لنسر دربرابر آن بیشتر است.

همچنین می‌توان به‌جای کپچر و تیوولی وارداتی یا نیسان جوک تک‌دیفرانسیل سراغ پژو ۲۰۰۸ تولید داخل رفت که قیمت پایین‌تری نسبت به رقبای وارداتی خود دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عمو بابی ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    مملکتی که ۱۰۰۰۰۰۰۰ تا صاحب داشته باشه و برای هر کاری باید به ۲۰۰۰۰ نفر باج بدی بهتر از این نمیشه.
  • محمد ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    پژو ۲۰۰۸ با صندلی پارچه ای، تک دیفرانسسل، بدون سانروف و موتور توربو با هزیته های جانبی زیاد و نیز سایز کوچک داخل در بخش عقب اصلا ارزش این قیمت را ندارد حداکثر ۱۰۰ تا ۱۰۵ میلیون در این بازار اشفته...
  • علی باباحاجی ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    انا تولیدمیکنن قدرشونمیدونن،ماچون درآمدمون خیلی زیاده وهزینه میکنیم برااین ماشینا مثل زحمت نگاه کردن توگمرک بهتر ارزششونومیدونیم واسه همینه سه چهار برابر دنیا اینجا قیمت دارن.
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    همه خودروها ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون گرانتر از قیمت واقعی شان هستند به مردم رحم کنید نوع کاسبیتان را تغییر دهید بروید از راه حلال نان بخورید نه از جیب مردم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =