کد خبر: 210574
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

البته برعکس این موضوع به‌دلیل به‌وجود آمدن فاصله زیاد میان قیمت خودروهای وارداتی و تولید داخل، به‌خصوص در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون‌تومان این روزها شاهد افزایش فروش خودروها هستیم.

به گزارش اخبار خودرو ، بازار خرید خودرو، فصلی است و در زمستان و تابستان به‌خصوص در ماه‌های بهمن، اسفند، تیر و مرداد بیشترین حجم فروش را دارد. اما امسال افزایش شدید قیمت خودروهای وارداتی به‌خصوص در بخش بالا‌دستی بازار باعث کاهش فروش شده است.

[caption id="attachment_207329" align="aligncenter" width="620"]آی 20 آی ۲۰[/caption]

هرچند بعد از گذشت شش‌ماه از بسته بودن ثبت‌سفارش‌ها و عدم امکان فروش یا تحویل خودرو، این روزها شاهد استقبال از خودروهای وارداتی هستیم اما این میزان فروش در حد و اندازه مدت مشابه سال‌های قبل نیست زیرا افزایش شدید قیمت وارداتی‌ها به‌دلیل افزایش تعرفه‌های واردات، همچنین افزایش نرخ ارز باعث شده است شاهد کاهش فروش خودروهای وارداتی در بازار شب عید باشیم.

البته برعکس این موضوع به‌دلیل به‌وجود آمدن فاصله زیاد میان قیمت خودروهای وارداتی و تولید داخل، به‌خصوص در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون‌تومان این روزها شاهد افزایش فروش خودروهایی مانند مزدا‌۳، پژو‌۲۰۰۸ و سایر خودروهای تولید داخل در این بخش مانند هیوندای اکسنت، هیوندای آی‌۲۰ و... هستیم.

در واقع با غیر‌منطقی شدن قیمت‌های وارداتی‌ها در این بازه قیمتی تا ۲۰۰ میلیون‌تومان شاهد روی آوردن مشتریان به خودروهای تولید داخل هستیم.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا. ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    هیچی نخرید اگه بخرید به خودتون ظلم کردین اینهای که اینا حرفها را میگن دروغی بیش نیست بشنوید و باور نکنید اینقدر بازار خرابه خودشونم موندن این نوشته ها مال چندین متخصص در اطاق فکره این حرفای چرت را میدن بیرون تا به اصطلاح بازار گرمی کنند تا بازار خودرو را از راکد بودن دربیارن.....فقط نخرید چرا خودرو هشتاد میلیونی را دویست میلیون بخرید.....صبر کنید خودرو نخرید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =