کد خبر: 210620
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

جدیدترین پروژه در جهت ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش نگین‌ خودرو ، راه‌اندازی سیستم کلید SOS در خودروهای رنو است که برای اولین‌بار در ایران اجرا خواهد شد.

به گزارش« اخبار خودرو » ، شرکت نگین‌خودرو که به‌عنوان نماینده رسمی رنو در ایران مشغول فعالیت است، در راستای برنامه‌های گسترده خود جهت توسعه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سرویس‌دهی به مالکان محصولات رنو در ایران، درحال حاضر تعداد خودروهای نگین سرویس را به ۴۵ دستگاه در سطح کشور رسانده است.

به همین بهانه در حاشیه نمایشگاه خودرو گرگان گفت‌و‌گویی با داوود تقی‌زاده ، مدیر امداد و نگین‌ سرویس شرکت نگین‌ خودرو انجام دادیم تا با برنامه‌های آتی این شرکت جهت بالا بردن سطح کیفیت خدمات پس از فروش محصولات رنو در ایران آشنا شویم.

[caption id="attachment_210622" align="aligncenter" width="471"]نگین سرویس نگین سرویس[/caption]

تقی‌زاده در این زمینه گفت: در حال حاضر تمام نمایندگی‌های نگین‌خودرو در سطح کشور دارای خودروی نگین‌سرویس بوده و همه این خودروها مجهز به سیستم GPS هستند. بر همین اساس در زمان نیاز نزدیک‌ترین خودرو به مشتری، به محل اعزام می‌شود. همچنین درحال حاضر مدت زمان رسیدن خودروهای امدادی در کشور حدود ۷۵ تا ۹۰ دقیقه است که باتوجه به توسعه شبکه خدمات پس از فروش، این زمان کاهش خواهد یافت.

وی در ادامه درخصوص خدمات نوروزی نگین‌سرویس چنین گفت: هم‌اکنون درحال جمع‌آوری اطلاعات لازم درخصوص نمایندگی‌های فعال در تعطیلات نوروزی هستیم تا بر اساس آن ایستگاه‌های مستقر و خودروهای امدادی نگین در جاده‌های کشور را مشخص کنیم. همچنین بحث نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت ماموران خدماتی نگین‌سرویس در دستور کار ما قرار دارد. علاوه‌بر این باتوجه به اینکه در بحث حمل خودرو با کانون جهانگردی قرارداد داریم، هفته آینده یک دوره آموزشی دو روزه خدمات رنو برای امدادگران کانون جهانگردی برگزار خواهیم کرد تا در ایام نوروز بدون هیچ‌گونه مشکلی، سرویس‌دهی به مشتریان رنو در سراسر کشور انجام شود.

یکی از راه‌های ارتباطی مشتریان با نگین‌ سرویس اپلیکیشن نگین‌ خودرو است که مشتریان در هر جای کشور می‌توانند از طریق آن درخواست خود را برای اعزام نیروهای امدادی اعلام کنند و باتوجه به موقعیت مکانی اپراتورهای شرکت با مشتری تماس می‌گیرند و نزدیک‌ترین خودروی امداد به محل اعزام می‌شود.

جدیدترین پروژه در جهت ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش نگین‌خودرو، راه‌اندازی سیستم کلید SOS در خودروهای رنو است که برای اولین‌بار در ایران اجرا خواهد شد.

بر همین اساس شرکت نگین‌خودرو با یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان قراردادی را تنظیم کرده است تا با تجهیز خودروهای رنو، مشتریان این امکان را داشته باشند تا در هر کجای کشور با فشار دادن این کلید، درخواست خود را برای امداد به نزدیک‌ترین مرکز خدماتی نگین‌خودرو اعلام کنند.

با کمک این سیستم قابلیت نمایش موقیعت مکانی خودرو و همچنین سیستم مانیتورینگ دیتای ECU خودروی مورد‌نظر، برای مرکز خدمات نگین میسر خواهد شد.

این پروژه درحال حاضر در مرحله بررسی و آزمایش فنی است و به محض نهایی شدن به مرحله اجرایی خواهد رسید. با به اجرا درآمدن این سیستم مشتریان می‌توانند به‌صورت آپشنال اقدام به تجهیز خودروی خود به کلید SOS کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =