کد خبر: 210881
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

بسیاری از مالکان پورشه‌ها هنوز از صدای نعره‌ای که گه‌گاه از دیسک‌های ترمز بلند می‌شود، گله دارند

به گزارش« اخبار خودرو » ، اگر به قیمت‌گذاری پورشه‌های جدید نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد تنها مدلی از پورشه که قیمتی کمتر از ۵۰هزار دلار دارد، ماکان و پس‌ازآن باکستر است که در نسخه پایه کمی کمتر از ۶۰‌هزار دلار قیمت دارد.

[caption id="attachment_210882" align="aligncenter" width="700"]وقتی پورشه صدای ترمز هایش را توجیه می‌کند وقتی پورشه صدای ترمز هایش را توجیه می‌کند[/caption]

بنابراین انتظار خریداران محصولات این برند این است که خودروی تحویلی به آنها بی‌عیب و نقص باشد، چراکه از هیچ قطعه ارزانی در این خودروها استفاده ‌نشده است. اما بااین‌وجود بسیاری از مالکان پورشه‌ها هنوز از صدای نعره‌ای که گه‌گاه از دیسک‌های ترمز بلند می‌شود، گله دارند.

به‌همین خاطر این کمپانی برای توجیه کردن صدای ترمزهایش ویدیویی را منتشر کرده است که در آن گوینده توضیح می‌دهد مهندسین پورشه برای تولید تمام قطعات محصولاتشان بیشترین دقت را اعمال می‌کنند تا بالاترین سطح استانداردها رعایت شود. اما صدای کشیده‌شدنی که از دیسک‌های ترمز شنیده می‌شود «یک اختلال دسی‌بل صوتی است که مدت‌هاست به‌اشتباه آن را یک نقض می‌دانند».

براساس دیالوگ‌های گوینده، این صدا به‌خاطر لرزش کوچکی ایجاد می‌شود که دیسک ترمز آن را تقویت کرده است و مانند یک صدای گوش‌خراش شنیده می‌شود.

[aparat]35Q17[/aparat]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =