کد خبر: 210936
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به اطلاع متقاضیان محصولات سایپا میرساند، شرایط فروش فوری نقدی خودروهای تندر۹۰ و پارس تندر با مدل ۹۶ به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۸ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

به گزارش اخبار خودرو ،به اطلاع متقاضیان محصولات سایپا میرساند، شرایط فروش فوری نقدی خودروهای تندر۹۰ و پارس تندر با مدل ۹۶ به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۸ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    اینقدر گرون کردن که مشتریا در رفتن و هیچی نمیخرن
  • Arya ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    خدا لعنتتون کنه ک هر روز قیمتا رو بالا می برید. قیمتای ماشینای آشغالتونو با ماشینای خارجی تو دبی و کشورای عربی مقایسه کنید. با این پولی ک شما از دسترنج مردم می خورید تو کویت و امارات میشه ماشینایی خرید ک فکرشو نمی کنید. من عاشق ایران عزیز هستم ، تحصیل کرده و شاغل هم هستم اما به خداوندی خدا اگه بتونم اول پرسنل رو از محل کار بیرون میکنم و بعد ایران خودرو و سایپا و بقیه شرکتای ... رو منفجر میکنم. چرا خون مردم رو کثیف کردید ؟ آخه بی عدالتی و تورم و کلاهبرداری و نزولخوری هم حدی داره! کجای دنیا یک ماشین بعد از ۸ - ۷سال کار و کهنه شدن ، قیمتش نه تنها افت نکرده بلکه گرون هم شده؟ مثلا تو بازار و شیپور و دیوار قیمت مدلهای ۸۸ و ۹۵ همین ال۹۰ بدقواره رو مقایسه کنید. قیمت ماشینی که باید از رده خارج و اسقاطی تلقی بشه نزدیک به دو برابر روز اولشه! اونم با وضعیت شرم آور ارزش پول ما.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =