سروش دیزل در زمینه خودروهای مسافری ون‏ها و مینی‏بوس H350 هیوندای را در دو مدل ۱۳ و ۱۶‌نفره تولید می‏کند. این خودروساز در زمینه خودروهای باری هم به تولید وانت و کامیونت‏های ۶ و ۸ تن HD85 و HD65 هیوندای مشغول است

به گزارش« اخبار خودرو » ، شرکت سروش‏ دیزل مبنا روز گذشته طی مراسمی، نمایندگی مرکزی شماره ۲ خود در تهران را افتتاح کرد. این شرکت که نماینده انحصاری خودروهای نیمه ‏سنگین برند هیوندای در ایران محسوب می‏شود، این مراسم را با حضور مرتضی طاهری ، مدیرعامل سروش ‏دیزل‏ مبنا و جمعی دیگر از مدیران، نمایندگان و مشتریان خود برگزار کرد.

به‌گفته مرتضی حیدری‏ نژاد، مدیر بخش خدمات پس از فروش این شرکت، نمایندگی شماره۲ سروش ‏دیزل با مساحتی حدود ۲۵۰۰ متر، ظرفیت پذیرش ۳۰ خودرو در روز را دارد.

[caption id="attachment_211003" align="aligncenter" width="793"]افتتاح نمایندگی مرکزی شماره 2 سروش ‏دیزل افتتاح نمایندگی مرکزی شماره ۲ سروش ‏دیزل[/caption]

کسب رتبه نخست در جلب رضایت مشتری مدیرعامل شرکت سروش‏ دیزل مبنا در این مراسم درخصوص برنامه‏ ها و اهداف شرکت گفت: یکی از بحث‏های اصلی شرکت سروش ‏دیزل در راستای کسب رضایت مشتری، توسعه خدمات پس از فروش است.

سید مصطفی طاهری در مورد گستردگی این خدمات در کشور بیان کرد: در‏حال‏حاضر در سراسر کشور از نمایندگی خدمات پس از فروش برخورداریم و توانستیم رضایت کامل مشتریان را در تمام مناطق ایران کسب کنیم.

وی با اشاره به سیاست‏گذاری شرکت سروش ‏دیزل و استراتژی شرکت هیوندای کره افزود: در ارائه خدمات پس از فروش موظف به برقراری ارتباط مستمر با تمام مشتریان هستیم که این امر با راه‏اندازی سیستم CRM (مدیریت روابط با مشتری) امکان‏پذیر شده است.

طاهری با اشاره به آن‏که حفظ مشتریان فعلی هزینه‏ بسیار کمتری را در مقایسه با دستیابی به مشتریان جدید دربردارد، گفت: استراتژی شرکت برمبنای کسب رضایت مشتریان فعلی استوار شده است.

وی از فعالیت سروش‏ دیزل ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشحال هستیم که در کمتر از ۲سال توانسته ‏ایم هم تنوع تولید در محصولات شرکت ایجاد کنیم و هم کیفیت تولید را در سطوح بالا قرار دهیم.

مدیرعامل سروش ‏دیزل مبنا، جایگاه شرکت را در خدمات پس از فروش مناسب ارزیابی کرد و افزود: تاکنون از سوی سازمان استاندارد و بازرسی کیفیت دو بار ارزیابی انجام شده است که توانسته‏ ایم در بخش رضایت مشتری رتبه اول را به دست بیاوریم.

طاهری در ادامه بیان کرد: خودروهایی که تا امروز به بازار عرضه کرده ‏ایم با توجه به کیفیتی که داشته ‏اند، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته ‏اند، بنابراین توانسته ‏ایم در بازارهای بزرگ کشور نفوذ کنیم.

قرارداد ۲۰۰ دستگاهی برای تامین خودروی آتش‏نشانی

طاهری با اشاره به قراردادهایی که تا امروز داشته‏ اند گفت: یک قرارداد ۲۰۰ دستگاهی برای تامین خودروی آتش ‏نشانی با وزارت کشور امضا کرده ‏ایم.

وی در ادامه افزود: از آن‏جاکه بحث توریسم در کشور بسیار مهم است، محصولات مسافری خود را به سازمان‏های توریستی ارائه کرده ‏ایم.

مدیرعامل سروش ‏دیزل از ورود این شرکت به طرح نوسازی ناوگان خبر داد و گفت: درخصوص نوسازی ناوگان فرسوده کشور نیز یک قرارداد ۵۰۰ دستگاهی امضا کرده ‏ایم و تاکنون بیش از ۲۳۰دستگاه در طرح نوسازی ارائه کرده ‏ایم.

وی در زمینه برنامه ‏های شرکت در سال آینده بیان کرد: برای سال آینده توسعه خدمات پس از فروش را در نظر داریم و طبق برنامه ‏ریزی‏های انجام ‏شده قرار است نمایندگی‏های سروش‏ دیزل در تمام استان‏های کشور مستقر شوند.

امروز از دومین تعمیرگاه مرکزی شرکت رونمایی کردیم و براساس برنامه توسعه تعمیرگاه‏های مرکزی، تا سال ۹۸ تعداد این تعمیرگاه‏ها به ۵واحد خواهد رسید.

طاهری افزود: امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته‏ ای را به مشتریان ارائه دهیم. با توجه به کیفیت بالای محصولات برنامه‏ ریزی مستمر کرده ‏ایم که در زمینه تامین قطعات یدکی به صورت فعال عمل کنیم. درحال حاضر انبار قطعات یدکی فراهم هستند و می‏توانیم در کوتاه‏ترین زمان ممکن خدمات پس‌از فروش را به مشتریان ارائه دهیم.

رقیبی برای خودروسازان بزرگ ایران

حمیدرضا خباز، مدیر فروش سروش ‏دیزل نیز ضمن تشکر از کسانی که این شرکت را در راه‏اندازی این نمایندگی مرکزی همراهی کردند، بیان کرد: حدود دو سال است کار را در این شرکت آغاز کرده ‏ایم و در‏حال ‏حاضر به جایی رسیده ‏ایم که شرکت‏های بزرگ خودروسازی در ایران، سروش ‏دیزل را رقیب خود می‏دانند. این موضوع باعث افتخار است.

وی افزود: سروش ‏دیزل با توجه به اهداف بلندمدتی که در نظر گرفته است، یکی از شرکت‏های بزرگ‏ خودروسازی در ایران خواهد شد.

خباز افزود: سروش‏ دیزل کار خود را با محصولات هیوندای آغاز کرد که برند اصلی شرکت محسوب می‏شوند و امیدواریم در سال‏های آینده محصولات جدیدتر با برندهای مختلف را ارائه کند که در ابتدای سال۹۷ برخی از این برندها را مشاهده خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم، درستی، مدیرعامل المپیک خودرو (نمایندگی مرکزی شماره ۲ سروش ‏دیزل) نیز در این مراسم گفت: گفته یکی از مدیران بزرگ‏ خودروسازی را سرلوحه خود قرار داده‏ ایم و مشتریان را پادشاه خود می‏دانیم.

وی افزود: اتفاق خوش این است که در آینده خبرهای خوبی از المپیک خودرو خواهید شنید و تصمیم‏ گرفته‏ایم در عرصه خدمات پس از فروش و خدمات رسانی به مشتریان جزو بهترین ‏ها باشیم.

راه ‏اندازی ۵ نمایندگی جدید تا سه ماه دیگر

مرتضی حیدری‏ نژاد، مدیر خدمات پس از فروش سروش‏ دیزل نیز در این مراسم گفت: سال جاری تعداد نمایندگی‏ها را به ۲۲مرکز رساندیم که سطح گسترده ‏ای از کشور را پوشش می‏دهد. براساس برنامه‏ های شرکت تا سه ماه آینده ۵نمایندگی دیگر به آنها اضافه خواهد شد.

وی درخصوص ایده راه ‏اندازی این نمایندگی مرکزی گفت: با توجه به گستردگی مرکز تهران، احساس کردیم نیازمند راه‏ اندازی یک نمایندگی خدمات پس از فروش در شرق تهران هستیم، از این رو شعبه۲ نمایندگی مرکزی را در جاده خاوران تاسیس کردیم که این نمایندگی به پشتوانه حمایت‏های مدیرعامل و دیگر مدیران سروش ‏دیزل و مدیرعامل المپیک‏ خودرو  مطابق با استانداردهای روز شرکت هیوندای و الزامات وزارت صمت، راه ‏اندازی شد.

حیدری‏نژاد درادامه از اهمیت توسعه شبکه نمایندگان گفت و افزود: مهم‏تر از توسعه شبکه، حفظ و بهبود این نمایندگی‏هاست.  در این راستا در مرکز خدمات پس از فروش شرکت، مرکز آموزشی را راه ‏اندازی کرده ایم که آموزش‏های عمومی و تخصصی را برای تمام نمایندگان‏ شرکت برگزار می‏کنند.در کنار آن بازرسی‏ های دوره‏ای را از نمایندگی‏ها انجام می‏دهیم که به ارتقای از شبکه کمک می‏کند.

وی با اشاره به تامین قطعات نیز بیان کرد: تامین قطعات یدکی از اهمیت به‏ سزایی برخوردارند و ما نیز قطعات خود را از نمونه‏ های اصلی هیوندای تامین کرده ‏ایم. در‌حال‌حاضر قطعات با قیمت مشخص در شبکه نمایندگان ارائه می‏شود و پوشش قطعات در شبکه بیش از ۹۰ درصد است.

وی گفت: با توجه به بازرسی ‏های وزارت صنعت و کنترل کیفیت، خودروهایی را با کیفیت عالی به مشتریان تحویل می‏شود.

وی افزود: برنامه‏ ریزی کرده‏ ایم در سال آینده خودروهای باری متنوع‏ تری را به سبد محصولات خود اضافه کنیم.

حیدری‏نژاد در مورد محصولات فعلی شرکت گفت: در‌حال‌حاضر در زمینه خودروهای مسافری مینی‏بوس H350 هیوندای را در دو مدل ۱۳ و ۱۶ نفره تولید می‏کنیم. در زمینه خودروهای باری هم وانت و ون‏های این محصول را عرضه می‏کنیم. همچنین کامیونت‏های ۶ و ۸ تن HD85 و HD65 را تولید می‏کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =