کد خبر: 211009
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

در جزئیات این برنامه‌ریزی آمده است که جوینت‌ ونچر نیسان و دانگ‌ فنگ تا سال ۲۰۲۲ حجم تولیدشان را تا ۲.۶میلیون دستگاه در سال افزایش خواهند داد.

به گزارش« اخبار خودرو » ، پس از اینکه تویوتا اعلام کرد برنامه‌های زیادی برای حضور بیشتر در بازار چین دارد، دیگر کمپانی خودروسازی بزرگ ژاپنی نیز برنامه‌‌ریزی جدیدی را برای بازار این کشور انجام داده تا به یکی از سه برند برتر در بازار چین تبدیل شود.

گروه نیسان‌ موتور اعلام کرده که با یک سرمایه‌گذاری ۶۰میلیاردیوآنی‌ (۹.۵میلیارددلار) در چین طی پنج سال آینده با همکاری شرکای تجاری‌اش در این کشور موفق خواهد شد که در بزرگ‌ترین بازار دنیا به‌عنوان یکی از سه‌خودروساز برتر شناخته شود.

در جزئیات این برنامه‌ریزی آمده است که جوینت‌ ونچر نیسان و دانگ‌ فنگ تا سال ۲۰۲۲ حجم تولیدشان را تا ۲.۶میلیون دستگاه در سال افزایش خواهند داد.

این در حالی است که در سال گذشته این جوینت‌ونچر ۱.۵میلیون دستگاه خودرو در چین تولید کرده بود. بازار خودروی چین طی دهه اخیر توسط جنرال‌ موتورز و فولکس‌ واگن تسخیر شده است.

سال گذشته این دو گروه‌ خودروسازی موفق شدند در مجموع چهار میلیون دستگاه خودرو به خریداران چینی‌ بفروشند. این درحالی است که خودروسازانی چون نیسان، تویوتا، فورد و هوندا با اختلاف زیادی پشت‌سر این دوگروه خودروسازی قرار گرفته و هر یک حدود یک‌ میلیون‌ دستگاه خودرو در این بازار به فروش رسانده‌اند.

بخش بزرگی از برنامه افزایش فروش محصولات نیسان به خودروهای الکترونیکی اختصاص داده شده است، به این صورت که تا سال ۲۰۲۰ با عرضه ۲۰مدل مختلف، بیش از ۷۰۰هزاردستگاه از این نوع خودروها به چینی‌ها فروخته خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    چشم چین هم به ما خودرو ندیده های انحصار کشیده است!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =