کد خبر: 211021
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

طی اعلامیه‌ای که گروه دایملر منتشر کرده است، کارمندانی که در تکرار موفقیت برند مرسدس‌ بنز در بین برندهای لوکس نقش داشتند، پاداش ۵۷۰۰یورویی را با حقوق ماه آوریل دریافت خواهند کرد.

مثل هر کسب‌وکاری، خودروسازان بزرگ نیز قصد دارند هر سال سود آوریشان را افزایش دهند و البته با کسب موفقیت در این زمینه به کارمندانی که در رسیدن به این هدف کمک زیادی کرده‌اند، پاداشی داده خواهد شد.

[caption id="attachment_211022" align="aligncenter" width="1920"]کارمندان مرسدس‌ بنز پاداش می‌گیرند کارمندان مرسدس‌ بنز پاداش می‌گیرند[/caption]

به گزارش« اخبار خودرو » ، طی اعلامیه‌ای که گروه دایملر منتشر کرده است، کارمندانی که در تکرار موفقیت برند مرسدس‌ بنز در بین برندهای لوکس نقش داشتند، پاداش ۵۷۰۰یورویی را با حقوق ماه آوریل دریافت خواهند کرد.

ویلفراید پورث از اعضای هیات‌مدیره دایملر و مدیر منابع انسانی این گروه درمورد این پاداش‌‌ها گفت: «کارمندان ما نقش مهمی در موفقیت‌های کسب‌شده در سال ۲۰۱۷ داشتند و باعث شدند این سال در تاریخ دایملر ثبت شود، به‌خاطر اینکه بتوانیم احتراممان را به این کارمندان نشان دهیم، بخش کوچکی از سودآوری شرکت را با آن‌ها سهیم شدیم. این پاداش نشان می‌دهد که سهم کارمندان در رسیدن به موفقیت‌های کمپانی تا چه میزان است. سال گذشته ما موفق به فروش بیش‌از دومیلیون‌خودرو و ون با برند مرسدس‌بنز شدیم.»

سال ۲۰۱۷ نیز پورشه پاداش ۹۱۱۱ یورویی به کارمندان خود اهدا کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =