کد خبر: 211046
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱

کمپانی سازنده تاکسی‌های برقی لندن که پیش‌از این تاکسی‌های مشکی‌رنگ کلاسیک این شهر را تولید می‌کرد، حالا فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و قرار است کشور نروژ نیز از این تاکسی‌های پاک استفاده کند.

به گزارش« اخبار خودرو » ، البته برای اینکه مردم نروژ در مقابل این تاکسی‌ها که هنوز با رنگ سیاه کلاسیک خود در لندن تردد می‌کنند و در کنار اتوبوس‌های دوطبقه و باجه‌های تلفن قرمزرنگ جزو مناظر مشهور شهر لندن به‌شمار می‌روند، گارد نگیرند، قرار است نمونه‌های تحویل داده‌شده به این کشور با رنگ‌آمیزی قرمز، آبی و سفید و با طرح پرچم نروژ ارائه شوند.

[caption id="attachment_211048" align="aligncenter" width="700"]تاکسی‌های برقی لندن در نروژ تاکسی‌های برقی لندن در نروژ[/caption]

این نسخه از تاکسی‌های برقی برای اولین بار هفته گذشته در کنفرانس خودروهای برقی نروژ به نمایش گذاشته شد. البته نسخه‌های نروژی این تاکسی برای استفاده در سیستم چپ فرمان کشور نروژ هماهنگ‌سازی شده است، چراکه به‌طور معمول این خودروها برای استفاده در لندن باید به‌صورت راست فرمان تولید شوند. اما در مشخصات فنی و امکانات تغییری رخ نخواهد داد و این خودرو توان پیمایش ۶۴۰کیلومتری خود را حفظ کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =