کد خبر: 211102
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

مرسدس‌ بنز قصد دارد برای مدل‌های با مصرف سوخت و آلایندگی کم خود برند جدیدی معرفی کند.

به گزارش« اخبار خودرو » ،  براساس اظهارات دیتر زتچه مدیر این مجموعه، خودروهای جدیدی که مرسدس‌بنز در دست‌ساخت دارد، باسبک رانندگی متفاوتی ارائه خواهند شد و مشتریان ویژه‌ای خواهند داشت، لذا باید برند جدیدی برای این مشتریان جدید ایجاد شود.

[caption id="attachment_211104" align="aligncenter" width="523"]مرسدس‌ بنز مرسدس‌ بنز[/caption]

در مراسم معرفی کلاس A جدید، زتچه با اشاره‌به استانداردهای آلایندگی جدید به نام «WLTP» یا پروسه جهانی و هماهنگ تست خودروهای سبک که قرار است در سال جدید اجرایی شود، عنوان کرد مرسدس برای اینکه به مشتریان خود برای انتخاب محصول کمک کند، لازم دانسته برند جدیدی را به بازار معرفی کند.

زتچه گفته است: «قوانین جدید باعث شده‌اند ما مسیر جدیدی را در پیش بگیریم. در قوانین قدیم بیشترین تمرکز روی کربن‌دی‌اکسید خروجی بود. اما در WLTP آلایندگی‌های بیشتری موردتوجه قرار گرفته‌اند و میزان انتشار آلایندگی‌ها بسیار محدود شده است. اما می‌دانیم که حتی این استانداردها نیز روزی از این دشوارتر خواهند شد. حتی ممکن است روزی مسائلی چون سبک رانندگی نیز موردتوجه قرار نگیرند، بنابراین ما قصد داریم برندی را به مشتریان عرضه کنیم که خودشان از این روش رانندگی تبعیت می‌کنند و خودروهای این برند با خواسته آن‌ها هماهنگ است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

آخرین اخبار