کد خبر: 211106
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

کمپانی ژاپنی تویوتا که سال گذشته دومین خودروساز دنیا ازلحاظ فروش محصولات انتخاب‌شده، تصمیم دارد در سال جدید میلادی فروش محصولات چین را به ۱میلیون‌و‌۴۰۰صدهزاردستگاه افزایش دهد.

به گزارش« اخبار خودرو » ، درصورت تحقق این هدف تویوتا موفق خواهد شد فروش محصولاتش در این کشور را نسبت‌به سال ۲۰۱۷ حدود ۹درصد افزایش دهد. اما دونفر از کارمندان این کمپانی ژاپنی این هدف‌گذاری را بسیار دشوار تحلیل کرده‌اند و معتقدند برای رسیدن به چنین هدفی باید فعالیت‌های زیادی انجام گیرد.

[caption id="attachment_211107" align="aligncenter" width="600"]ماموریت غیر ممکن تویوتا؟! ماموریت غیر ممکن تویوتا؟![/caption]

این دو نفر معتقد هستند اعداد و ارقام اعلام‌شده بیشتر به هدف‌هایی دست‌نیافتنی می‌مانند تا اهداف واقعی برای این شرکت. زیرا دانسته‌های علمی به ما آموخته‌اند که رشد فروش در هر منطقه‌ نیازمند الزاماتی است که درحال حاضر این الزامات در چین اجرایی نشده است.

یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهایی که باعث خواهد شد تویوتا به فروش ۱.۴میلیون دستگاهی در چین برسد، افزایش ظرفیت تولید کارخانه‌های این کمپانی در این کشور است.

به گفته این منابع: «اگر ما بتوانیم مشکل ظرفیت کارخانه‌ها در چین را حل کنیم، می‌توانیم به دست یافتن به این هدف امیدوار باشیم. حتی اگر ظرفیت تولید بالا رود، امکان فروش ۱.۵میلیون‌دستگاه نیز محتمل است، اما مشکل اینجاست که برای انجام این کار نیاز به عملیات عمرانی است که ممکن است همین عملیات منجربه کاهش تولید نیز بشود.»

البته باید درنظر داشت که تویوتا کراس‌اوور سایز کوچک CH-R را در ماه ژوئن یا ژوئیه به بازار چین عرضه خواهد کرد. این درحالی است که فروش این مدل در ایران نیز آغازشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =