کد خبر: 211171
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور به برخی شایعات مبنی بر اخذ مابه التفاوت مرتبط با افزایش تعرفه های گمرکی در خصوص خودروهای وارداتی برای ثبت نامی های این شرکت که با قیمت قطعی انجام پذیرفته بود، پاسخ داد.

به گزارش اخبار خودرو ،حسن اکبری، در این خصوص گفت: تاکنون هیچ مبلغی مازاد بر قیمت قطعی زمان ثبت نام از مشتریان خود چه در زمینه خودروهای تولیدی و چه وارداتی دریافت نشده است. وی با توجه به جایگاه مشتری مداری در مجموعه صنایع خودروسازی کرمان، اظهار کرد: تمام مشتریان خودروهای کرمان موتور براساس قیمت قطعی ثبت نامی، خودروهای خود را دریافت خواهند کرد. معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در پایان با بیان اینکه احتمال تاخیر در تحویل برخی خودروها به مشتریان  این شرکت وجود دارد، خاطرنشان کرد: به رغم هرگونه تاخیر احتمالی، خودروهای مشتریان با قیمت قید شده در قرارداد آنها تحویل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    تاخیر احتمالی ؟قطعا تاخیر دارد ان هم نزدیک به شش ماه بعد هم جوری سود تاخیر را به شما پرداخت میکنند که از سود بانکی هم کمتر میشه
    • سید مرتضی قاسمیان ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
      برادر من ... اولا ... یه سری به سایت کرمان موتور بزنید در زیر لیست قیمتها شرایط ذکر شده که یک مورد اخذ افزایش نرخ روز خودرو و هزینه های دیگر است . ثانیا .... مردم قراردادها را درست و کامل مطالعه نمیکنند جریمه تاخیر در قراردادها ۲/دو درصد از مبلغ سود مشارکت است نه ۲ درصد از نرخ خودرو . از این شکل عوام فریبی در متون قراردادهای خودرو سازان بسیار است . تا جایی که بنده خودرویی را که در زمان ثبت نام تحویل فوری ۱۰۰ تومان بود بعد از یکسال و نیم با ۹ ماه تاخیر در تحویل ... برای من ۲۰۰ تومان درومد و شکایات من هم به جایی نرسید . یعنی ۲% از مثلا ۲۴ درصد میشود چهارصدم درصد ۰/۰۴ این یه نوع فریب قانونی است
  • گمنام ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    با سلام باز هم خوبه که یک شرکت پیدا شد که ما به التفاوت از مشتریان اخذ نمی کند . امیدوارم بقیه شرکتها هم این رویه نیکو را در پیش بگیرنذ .
  • کیارش ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    اگه واقعا اینجوری باشه که کرمان موتور آفرین داره. متاسفانه شرکت آرین موتور نمایندگی میتسوبیشی بعد از چند ماه تاخیر طلب مابالتفاوت کرده تا خودروهایی که به قیمت قطعی چندماه پیش ثبت نام کرده تحویل بده.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =