کد خبر: 211200
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از نوسازی ۲۰۲ هزار دستگاه خودروی سنگین ظرف سه سال آینده خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا، منصور معظمی در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار کرد: بازسازی این تعداد خودروی سنگین نیاز به ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری دارد که بخش قابل توجهی از سوی وزارت نفت و سیستم بانکی و ۲۰ درصد نیز از سوی متقاضی تامین خواهد شد.

وی با بیان این‌که سال آینده با سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تعداد قابل توجهی از خودروهای فعلی از بازار خارج خواهند شد، خاطر نشان کرد: این موضوع اگرچه ممکن است برای برخی خودروسازان مشکلاتی ایجاد کند، اما محصولات جدیدی جایگزین آنها خواهد شد.

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ادامه داد: مردم از خودروهای داخلی استفاده می‌کنند اما این موضوع به معنای آن نیست که خودروهای تولیدی مورد رضایت کامل مردم است. خودروسازان روزهای سخت‌تری را پیش‌رو دارند که بهای آن رضایت مردم است و باید رضایت مردم را در بخش کیفیت خودروهای تولیدی تامین کنیم.

به گفته معظمی صنعت خودرو به شدت تحت فشار است و دلیل آن این است که خودروسازان در مرکز ثقل خواست‌ها و نظرات مردم هستند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۳ قرارداد با قطعه‌سازان بین‌المللی منعقد شده و شش قرارداد نیز با خودروسازان خارجی امضاء شده‌ است و امروز نیز چند قرارداد جدید بین قطعه‌سازان داخلی و خارجی منعقد خواهد شد.

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) خاطر نشان کرد: خودروسازان باید پاسخگوی ذائقه مصرف کنندگان باشند. مردم سلایق متفاوتی دارند و خودروسازان موظفند که این سلایق را تامین کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =