کد خبر: 211203
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به صدور ۴۰ مجوز بی مورد در صنعت خودرو کشور، گفت: خودروسازان نباید زیر بار فشار دولت و مجلس برای احداث واحد جدید بروند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،عزیز اکبریان در پنجمین همایش بین المللی خودرو اظهار داشت: در صنعت خودروسازی ۴۰ مورد مجوز صادر شده است، این مجوزها به چه دردی می خورند؟ این مجوزها برای واردات خودرو به کار گرفته شده و بعد از ۲ سال هم شرکت تعطیل شده است. وی تاکید کرد: باید یک، دو و یا نهایتا سه شرکت خودروساز در کشور داشته باشیم که بتوانند با یکدیگر رقابت کنند. اکبریان افزود: سهم دولت در صنعت خودروسازی ایران باید به صفر برسد و این شرکتها به بخش خصوصی واقعی واگذار شوند

رئیس کمیسیون صنایع با تاکید بر اینکه خودروسازان نباید زیر بار فشارهای مجلس یا دولت برای احداث واحدهای جدید بروند، ادامه داد: برخی نمایندگان مجلس برای اینکه رای بیاورند به دنبال ایجاد واحدهای خودروسازی یا پتروشیمی در شهرشان هستند ولی خودروسازان نباید زیر بار بروند.

وی افزود: شرکت‌های پتروشیمی به جای رقابت با خارجی ها تکه تکه شده اند و با یکدیگر رقابت می‌کنند که در این میان پورسانتها و ... جابجا می شود. به گفته وی، خودروسازان نباید زیر بار درخواست نامعقول دولتی ها یا مجلسی ها بروند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =