کد خبر: 211233
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

مدیرعامل گروه خودور سازی سایپا گفت: سال آینده خودورهای جدیدی با همکاری رنو تولید و عرضه خواهد شد که محصولی با کیفیت و ارزان قیمت است تا نیاز بخش عمده‌ای از اقشار جامعه پاسخ داده شود.

به گزارش اخبار خودرو ،محسن قاسم جهرودی امروز در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار کرد: همه سایپا را با محصول ارزان می‌شناسند و اگر از این مشخصه فاصله بگیریم خواهیم باخت.

وی با بیان اینکه در سه ماه اخیر با ۱۱ خودرو ساز جهانی برای تقویت سبد محصولات مذاکره داشته‌ایم خاطر نشان کرد: البته تمرکز ما برروی تولید خودروی ارزان قیمت است.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: به دنبال طراحی یک مگاپلت‌فرم اختصاصی هستیم که با استفاده از آن هر ساله یک محصول جدید تولید و وارد بازار خواهد شد.

او افزود: امسال خودروی کوئیک به بازار عرضه شد که با عرضه آن تلاش می‌کنیم تصویر متفاوتی از خودروی ارزان ارائه کنیم.

جهرودی گفت: در حال حاضر در جایگاه پانزدهم صنعت خودروی جهان قرار داریم که امیدواریم سال آینده بتوانیم یک پله ارتقاء یافته و به جایگاه چهاردهم جهان برسیم.

وی ادامه داد: قطعه‌سازان ایرانی وارد زنجیره تامین قطعات خودروسازان بین‌المللی شده‌اند. به عنوان مثال قطعه پیچ تایر به عنوان یک قطعه فوق ایمنی از ایران به رنو صادر می‌شود.

او ادامه داد: شرط ما برای همکاری با خودروسازان بین‌المللی داخلی‌سازی حداقل ۵۰ درصدی خودرو در ایران است.

وی در ادامه از عرضه ۲ محصول جدید سایپا با مشارکت سیتروئن فرانسه در سال ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: دو خودرو C3 و C3ایکس آر در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد.

وی افزود: ۳۰ درصد از تولید مشترک مان با سیتروین را صادر خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • gholami ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    خدا لعنتت کنه ... سایپا ک همه کسانی ک در اثرسانحه تصادف جان خود را از دست دادن تولید ماشینای ناامن تو بوده ایشاالله ک خیر نمیبینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =