کد خبر: 211308
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۲

متاسفانه ما هیچ‌گاه در کشور شاهد کاهش قیمت‌ها نبوده‌ایم. امیدواریم همه مکلف به اجرای حکم دیوان عدالت شوند چراکه اگر قیمت کاهش پیدا کند، مشتری‌ها افزایش پیدا می‌کنند.

به گزارش « اخبار خودرو » ، خودروی میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید از سوی شرکت آرین‌خودرو میان کشمکش‌های تعرفه‌ای دولت و مجلس و دیوان عدالت اداری رونمایی شد. با علی شکوهی ، مدیر بازاریابی شرکت آرین‌ موتور درباره رونمایی این خودرو در شرایط کنونی گفت‌وگو کردیم.

[caption id="attachment_211309" align="alignleft" width="139"]علی شکوهی علی شکوهی[/caption]

باتوجه‌به افزایش تعرفه واردات خودرو و نوسان نرخ ارز آیا زمان مناسبی را برای ارائه این مدل انتخاب کردید؟

بخشی از التهاب‌ها به دلیل حکمی که دیوان عدالت اداری داده، در بازار ایجاد شده است. از یک طرف هم نرخ دلار امروز تا حدود ۵هزارتومان رفت. ما همه این موارد را می‌دانیم و به آن آگاه هستیم.

همه یک مسئولیت اجتماعی داریم که در گروه آرین‌خودرو به‌دنبال اجرای این مسئولیت به نحو مطلوب هستیم. به عملکرد خودرویی که ارائه می‌کنیم و تاثیری که بر محیط‌زیست و پاکی هوا دارد، مطمئن هستیم.

با اینکه می‌دانستیم الان زمان خوبی برای ارائه نیست و روز قبل اعلام شد که ممکن است حدود ۲۰درصد کاهش تعرفه هیبرید داشته باشیم، ریسک را پذیرفتیم و به مشتری هم اعلام می‌کنیم اگر کاهش تعرفه اتفاق بیفتد، آن را اعمال می‌کنیم.

اما متاسفانه ما هیچ‌گاه در کشور شاهد کاهش قیمت‌ها نبوده‌ایم. امیدواریم همه مکلف به اجرای حکم دیوان عدالت شوند چراکه اگر قیمت کاهش پیدا کند، مشتری‌ها افزایش پیدا می‌کنند.

مطمئن هستیم مشتری‌ها از این خودرو استقبال می‌کنند. قرارمان این است که تحویل این خودرو از هفته دوم یا سوم اسفند آغاز شود.

مسئولیت اجتماعی تاچه‌حد باعث می‌شود شما بتوانید ادامه دهید؟

مسئولیت اجتماعی یکی از بخش‌های برندینگ است. ما به‌عنوان یک برند اگر می‌خواهیم ماندگار باشیم نباید فقط فعالیت اقتصادی انجام دهیم. ما می‌خواهیم تصویر درستی از شرکت خودمان در بازار ایران داشته باشیم و به همین دلیل است که فعالیت اجتماعی داریم.

در شهریورماه کمپین «به خاطر من» را راه‌اندازی کرده بودیم. حالا هم با میتسوبیشی اوتلندر پلاگین، هشتگ «به‌خاطر هوای من» را راه‌اندازی می‌کنیم. ما می‌خواهیم با این فعالیت‌ها برند را در جایگاهی قرار دهیم که احترام به همراه بیاورد نه اینکه فقط خودرو بفروشیم.

می‌خواهیم اعتماد مشتری را جلب و مشتری را با خودمان همسو کنیم. قصد داریم در زمینه ترافیک فرهنگسازی کنیم و می‌دانیم که این کار برایمان هزینه دارد.

عمده‌ترین مشکل شما در زمینه لانچ و خودروهای هیبرید چیست؟

متاسفانه ما در ایران ثبات قوانین نداریم. تعرفه‌ها بعد از چند ماه بسته‌بودن ثبت‌سفارش افزایش پیدا کرد، بعد مجددا دیوان عدالت اداری رای به کاهش تعرفه‌ها داد. دوباره امروز خبر ۲۰درصد کاهش تعرفه‌ها داده می‌شود.

این‌ها مشکلاتی است که واردکننده در زمینه لانچ محصول با آن روبه‌روست. در زمینه استاندارد هم مشکلاتی داریم چون محصولاتی که استاندارد روز اروپا را پاس می‌کنند، به‌سختی وارد ایران می‌شوند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    مشکل از نبود ثبات در کشور است و هرکه می اید دوست دارد تغییر ایجاد و طرحی نوبیندازد بلایی که وضعیت فعلی آموزش و پرورش دارد!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =