تاکنون سه مرد و سه زن بلیت تماشای بازی‌های ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با خرید خودروی ام‌وی‌ام۳۱۵ اکسلنت از مدیران‌خودرو گرفته‌اند

قرعه ۳ برنده خوش‌شانس مدیران‌خودرو برای رفتن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، به نام بانوان درآمد تا همراه سه برنده دور اول کمپین «هیجان جام جهانی با مدیران‌خودرو» با هزینه این شرکت فعال در صنعت خودروی کشور برای تماشای بازی‌های تیم‌ملی فوتبال ایران به روسیه سفر کنند.

به‌گفته معاون فروش و بازاریابی برند ام‌وی‌ام، «در یک‌ماه گذشته استقبال قشر جوان برای خرید خودروی ام‌وی‌ام۳۱۵اسکلنت بسیار زیاد بوده که این موضوع ناشی‌از رضایت مشتریان و اعتماد آنها به ماست و به همین دلیل کمپین تا یک‌ماه دیگر تمدید می‌شود.»

به گزارش « اخبار خودرو » ، دیروز مراسم قرعه‌کشی دور دوم کمپین «هیجان جام‌جهانی با مدیران‌خودرو» با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار شد. در این مراسم ۳ برنده خوش‌شانس دیگر به جمع برندگان دور قبلی سفر به روسیه برای جام‌جهانی ۲۰۱۸ اضافه شدند. همچنین در دور دوم، ۱۵ برنده سرویس دوره‌ای رایگان برای یک سال انتخاب شدند.

[caption id="attachment_211344" align="aligncenter" width="700"]هیجان جام‌ جهانی با مدیران‌ خودرو هیجان جام‌ جهانی با مدیران‌ خودرو[/caption]

این برندگان از بین ۱۶۳۷ خریدار خودروی ام‌وی‌ام۳۱۵ اسکلنت در بازه زمانی یک‌ماه گذشته انتخاب شده اند. دور اول کمپین « هیجان جام‌ جهانی با مدیران‌ خودرو » ماه گذشته برگزار شد و سه مسافر روسیه مشخص شده بودند. یکی از نکات قابل‌توجه برندگان این دوره، بانوان خریدار این خودرو بودند و سه بلیت سفر به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به نام آن‌ها است که این هدیه ویژه مدیران‌خودرو را از آن خود کرده‌اند.

تاکنون سه مرد و سه زن بلیت تماشای بازی‌های ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با خرید خودروی ام‌وی‌ام۳۱۵ اکسلنت از مدیران‌خودرو گرفته‌اند. جالب اینکه مدیران‌خودرو تصمیم گرفته است این کمپین را برای دوره سوم هم تمدید کند تا ۹ نفر را راهی روسیه کند.

هدف گذاری کمپین روی قشر جوان

جواد اکبری، معاون فروش و بازاریابی برند ام‌وی‌ام در مدیران‌خودرو درباره هدف از تمدید کمپین « هیجان جام‌ جهانی با مدیران‌ خودرو » برای «دنیای‌خودرو» توضیح داد: «هدف از اجرای این کمپین، مشتری‌های نسل جوان ام‌وی‌ام و خودروی مورد علاقه آنها یعنی ام‌وی‌ام۳۱۵اکسلنت است. به‌همین دلیل فرصت برای سفر به روسیه و تماشای مسابقه فوتبال جام‌جهانی۲۰۱۸ برای آنها فراهم شده و همزمان با آغاز این کمپین، خرید این خودرو مورد استقبال جوانان قرار گرفته است. ضمن اینکه فرصت برای اجرای این کمپین طلایی است و هنوز تا شروع جام‌جهانی چند ماه باقی مانده است. بر‌همین اساس مدیران‌خودرو سعی دارد به‌عنوان یکی از پیشتازان این عرصه در حوزه خودروسازی با اجرای یک کمپین مرتبط با جام‌جهانی توجه جوانان را به‌سوی این شرکت خودروسازی و خودروی ام‌وی‌ام۳۱۵اکسلنت جلب کند. درعین‌حال با توجه به استقبال خوبی که در دور اول از خرید این خودرو شد، مدیران‌خودرو تصمیم گرفت دور دوم این کمپین را نیز اجرا کند و به‌همین منوال دور سوم را تا یک‌ماه دیگر برگزار خواهد شد تا ۹نفر را راهی روسیه شوند.»

معاون فروش‌و‌بازاریابی برند ام‌وی‌ام در مدیران‌خودرو با اشاره به بازتاب مثبت اجرای کمپین «هیجان جام جهانی با مدیران‌خودرو» در دو فاز گفت: «مدیران‌خودرو مشتریان هدف و علاقه‌مندی آنها را می‌شناسد، همچنین این نکته که مشتریان جوان ما به چه مسائلی علاقه‌مند هستند، بسیار مهم است. در همین راستا اجرای کمپین رویدادهای ورزشی برای جلب رضایت قشر جوان انجام می‌شود. مهم‌ترین اتفاق ورزشی پیش رو، جام‌جهانی روسیه در سال آینده است تا این مشتریان شانس حضور تماشای بازی‌های فوتبال را در روسیه داشته باشند. ضمن اینکه مدیران‌خودرو همیشه سعی کرده است حامی ورزشکاران به‌خصوص در رویدادهای مهم ورزشی باشد و در این زمینه هم سابقه اجرای کمپین مسابقات بین‌المللی ورزش را دارد. قبلا نیز از قهرمانان ملی المیپک لندن ۲۰۱۲ تقدیرکرد و همچنین ۳ مسافر از میان خریداران خودروی ام‌وی‌ام۳۱۵ راهی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل شده بودند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =