کد خبر: 211368
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

ممکن است مسیرهای آفرود زیادی را دیده باشید اما آنچه ممکن است برایتان شگفت‌آور باشد، تردد خودروی شاسی‌بلند کیا سورنتو مدل۲۰۱۹ در یکی از سخت‌ترین مسیرهای آفرود جهان یعنی دروازه جهنم ( هلز گیت ) کنیاست.

به گزارش « اخبار خودرو » ، به‌تازگی ویدیوی بسیار جالبی از صعود خودروی شاسی‌بلند کیا سورنتو مدل۲۰۱۹ به دروازه جهنم در کنیا منتشر شده است که توانایی این کراس‌اوور را در مسیرهای آفرود نشان می‌دهد.

ممکن است مسیرهای آفرود زیادی را دیده باشید و به احتمال زیاد از دیدن حرکت خودروهای جیپ در این مسیرها هم تعجب نکنید. اما آنچه ممکن است برایتان شگفت‌آور باشد، تردد خودروی شاسی‌بلند کیا سورنتو مدل۲۰۱۹ در یکی از سخت‌ترین مسیرهای آفرود جهان یعنی دروازه جهنم (هلز گیت) کنیاست.

[caption id="attachment_211371" align="aligncenter" width="1920"]صعود کیا سورنتو از صخره‌ها با بی‌ اف‌ گودریچ آمریکایی صعود کیا سورنتو از صخره‌ها با بی‌ اف‌ گودریچ آمریکایی[/caption]

ظاهر دوستدار خانواده همراه با زوایای دید و انحراف مناسب، آن را به‌یکی از دوست‌داشتنی‌ترین خودروها تبدیل می‌کند که علاوه‌بر جاده‌های معمولی می تواند در مسیرهای آفرود نیز به خوبی حرکت کند.

کانال یوتیوب اتوادیت (autoedit) نیز بالا رفتن کراس‌اوور کیاسورنتو مدل۲۰۱۹ را به‌عنوان سوژه جالب خود انتخاب کرده است.

تغییرات اندکی در خودروی کیاسورنتو برای پیمودن این مسیر ناهموار انجام شده است که در همه قسمت‌ها گسترده نیستند. لاستیک‌های همه‌جارو BFGoodrich KO2 روی رینگ‌های خودرو اضافه شده‌اند، که شاید ارتقای مناسب و منصفانه‌ای برای بالا رفتن از دروازه جهنم باشد. سینی زیر پیشرانه دیگری برای حفاظت از مخزن روغن اضافه شد.

[aparat]VB5vk[/aparat]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =