کد خبر: 211434
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

نکته جالب توجه این بود که بعد از همایش زمانی‌که ریموت‌ها از طریق برخی مهمانان بررسی شد و آنها اقدام به باز کردن آن کردند، متوجه شدند داخل برخی ریموت‌ها ضربه‌گیر قرار گرفته و هیچ برد و باتری داخل آن وجود ندارد.

به گزارش « اخبار خودرو » ، در همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران از طرف یکی از شرکت‌ها به هر یک از مهمانان این همایش بسته‌ای به‌همراه یک ریموت که مانند ریموت دزدگیر خودرو بود، داده و از مهمانان درخواست شد در زمان نمایش اسلایدها از طریق کلیدهای تعبیه‌شده روی ریموت، اقدام به تعویض اسلاید یا فیلم پخش‌شده کنند.

[caption id="attachment_211435" align="aligncenter" width="345"]ریموت‌ هایی که در همایش صنعت بین‌ المللی صنعت خودرو عمل نکردند ریموت‌ هایی که در همایش صنعت بین‌ المللی صنعت خودرو عمل نکردند[/caption]

در کمال تعجب همه با اشتیاق اقدام به فشردن کلیدهای تعبیه‌شده روی ریموت کردند اما نکته جالب توجه این بود که بعد از همایش زمانی‌که ریموت‌ها از طریق برخی مهمانان بررسی شد و آنها اقدام به باز کردن آن کردند، متوجه شدند داخل برخی ریموت‌ها ضربه‌گیر قرار گرفته و هیچ برد و باتری داخل آن وجود ندارد. شاید عرضه‌کنندگان ریموت در همایش به‌طور هوشمندانه‌ای قصد داشتند خواب حضار را بپرانند یا برگزاری این همایش را جذاب جلوه دهند.

این اقدام سبب شده بود برخی مهمانان آن را شوخی همایش صنعت خودرو با مهمانان بخوانند. هرچند یک کار خلاقانه جدید بود اما ‌کاش در زمان برگزاری از ریموت‌های واقعی جهت انجام این نمایش استفاده می‌شد تا جذابیت آن دوچندان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =