کد خبر: 211558
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

از ماه آینده، شرکت خودروسازی دی‌اس یک نسخه ویژه از این خودرو را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد که با لقب Black Lezard معرفی شده است.

به گزارش « اخبار خودرو » ، با تایید شرکت خودروسازی دی‌اس، این مدل با قیمت ۱۹ هزار و ۵۴۵ پوند معادل ۲۷ هزار و ۴۵ دلار به مشتریان عرضه می‌شود، اما باید به این نکته توجه داشت که شرکت خودروسازی دی‌اس تنها ۱۰۰نسخه از آن را تولید کرده است و در بازار انگلستان عرضه خواهد کرد.

[caption id="attachment_211561" align="aligncenter" width="652"]DS 3 BLACK LÉZARD DS 3 BLACK LÉZARD[/caption]

این خودرو در ۴‌رنگ ویژه به مشتریان عرضه خواهد شد که در لیست سفارش دی‌اس با رنگ‌های مشکی PerlaNera، خاکستری پلاتینوم، آبی Ink یا بنفش Whisper معرفی شده است، اما ویژگی منحصربه‌فرد این نسخه می‌تواند روکش سقف اتومبیل باشد که مانند اسم این نسخه، از پوست خزندگان الگوبرداری و روی سقف دی‌اس۳ نصب شده است.

[caption id="attachment_211560" align="aligncenter" width="612"]DS 3 BLACK LÉZARD DS 3 BLACK LÉZARD[/caption]

علاوه بر این، استفاده از قطعات کرومی افزایش پیدا کرده و روی چرخ‌های اتومبیل نیز از رینگ‌های ۱۷‌اینچی آلیاژی استفاده شده است.

[caption id="attachment_211562" align="aligncenter" width="618"]DS 3 BLACK LÉZARD DS 3 BLACK LÉZARD[/caption]

در مقایسه با مدل‌های استاندارد دی‌اس۳، نسخه ویژه Black Lezard از امکانات اضافی در کابین خود بهره‌ می‌برد که بخشی از آن شامل روکش‌های چرمی جدید مشکی‌رنگ، روکش‌های چرمی روی غربیلک فرمان، داشبورد سیاه و... می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =