کد خبر: 211754
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

فروش فیس لیفت خودروی جیلیGC6 امگراند جدید از امروز در تمامی نمایندگی شرکت خودروسازان بم آغاز شد.

به گزارش « اخبار خودرو » ، فیس لیفت جیلی جی.سی۶ با لوگو امگرند در خطوط تولید شرکت خودروسازان بم شریک تجاری جیلی در ایران تولید و فروش آن با قیمت قطعی ۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از امروز تا ۱۵ اسفند ماه و با شرایط نقدی و نقد اقساط در سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس  اعلام شرکت خودروسازان بم پیش خرید این خودرو که موعد تحویل آن اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال آینده اعلام شده است با پرداخت های ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ میلیون تومان انجام شده و متقاضیان می توانند از شرایط دیافت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی نیز بهرمند شوند. نسخه فیس لیفت GC6 با موتور ۱٫۵لیتری، ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتون متر گشتاور دارد و نیروی آن توسط یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. این خودرو  به امکاناتی نظیر دی لایت های جدید، سان روف، تریم داخلی دو رنگ، سیستم صوتی و تصویری جدید، سیستم تهویه اتوماتیک و … مجهز شده است. جیلی GC6 که از آن به عنوان پرفروش ترین سدان سگمنت B در بازار چین یاد می شود در موضوع رضایت مشتریان، نیز توانسته است امتیازات بالایی را در چین و بازارهای هدف به دست آورد.

[gallery link="file" ids="211758,211759,211760,211761"]  

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کلیایی ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    خدا را شکر که ایرانی هستم و به لطف مسئولین مملکت که فقط به فکر مردم هستند جدیدترین، ایمن ترین و زیباترین ماشین های روز دنیا رو سوار میشم. خودروسازان بم ممنون که هستی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =