کد خبر: 211790
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

وزیر سابق صنعت با بیان اینکه برخی واردکنندگان خودروهای هیبریدی به جای واردات خودروی با ۸۰ درصد صرفه جویی، خودروی با ۲۰ درصد صرفه جویی وارد کشور کردند.

به گزارش « اخبار خودرو » ،محمدرضا نعمت زاده در گفتگو با یکی از سایت های خودرویی با بیان اینکه در خصوص تعرفه واردات خودروهای هیبریدی نباید دولت این طور رفتار می کرد، گفت: در راستای توسعه فرهنگ استفاده از خودروهای هیبریدی و برقی در کشور، به پیشنهاد خود ما تعرفه این قبیل خودروها ۵ درصد در نظر گرفته شد. وی با بیان اینکه متاسفانه در عمل عده ای سوءاستفاده کردند، گفت: برخی از افراد که در زمینه واردات خودرو فعالیت داشتند به جای واردات خودروهای هیبریدی با ۸۰ درصد صرفه جویی، خودروهای هیبریدی با ۲۰ درصد صرفه جویی وارد کشور کردند. نعمت زاده در ادامه افزود: ادامه این روند به ضرر دولت بود و به نوعی کلاه سر دولت می رفت. وی با تاکید بر اینکه دولت در خصوص وضع تعرفه جدید واردات خودروهای هیبریدی بایستی دقت بیشتری می کرد، گفت: بایستی در خصوص میزان خودروهای هیبریدی با صرفه جویی مختلف، تعرفه های متفاوتی و مرحله ای وضع می شد. وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه استدلال دوستان در وزارت صنعت مبنی بر افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی، علمی نبوده است، تصریح کرد: تعرفه واردات خودروهای هیبریدی باید به روال قبل بازگردد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دارکوب ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    جناب نعمت زاده ، شکر خداوند متعال ، شما و دوستان فعلی شما که تصمیمات خیلی خوبی برای صنعت و آینده کشور گرفتید و می گیرید؟؟؟!!! شما حالا این حرفه ها رو می زنید ؟؟!! اون موقع که قدرت داشتی چرا حرف نزدی و عمل نکردی ؟!!!
  • رضا. ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    باسلام. ...کاری که شما وزیر سابق درحق ملت در بخش خودرو واردتی انجام دادین از کسی دیگر بر نمی امد با این همه دستگاه نظارتی جای تاسف داره یی مقام بلند پایه کشور از چنین ادبیاتی استفاده کند مگه حضرت عالی با اون همه دمو دستگاه و صد معاون چطور امکان داره کسی بتونه سر شماها کلاه بزاره ... ..فکر نکنم که تا سالهای سال کسی این خوش خدمتی شما را برای بعضی به اصطلاح نمایندگیهای که همش بفکر جیب هایخودشون هستن را فراموش کنند انگار خبر داشتین که دیگه تو وزارتخونه جای ندارید که دست به این کارها زدین....مثلا....بستن یک شبه سایت ثبت سفارش....کنار زدن غیر نمایندگی ها و گری مارکت ها. و و و کلی دستورالعمل های عجیب و غریب
  • علی ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    تا اونمکقع که سرکار بودید این حرفارو نمیزدیدوفقط به نفع دولت کار میکردیدوب ضرر مردم بیچاره حالا چی شده وژدانتون بیدارشده.
  • بابک ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    وارد کننده مگه کی هست؟! ماها که نمی‌تونیم وارد کنید ، دو سه تا ارگان دولتی هستن تو کار واردات از همچنان باید سوال بشه و جریمه بشن ، نه اینکه مردم جریمه کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =