کد خبر: 211976
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و با توجه به ماهیت محصولات و نزدیکی بیشتر به خودروهای سواری شرکت ایران خودرو، پیش فروش دو محصول جدید ایران خودرو «پیکاپ فوتون» و «ون وانا» که تاکنون توسط شرکت ایران خودرو دیزل فروخته می شد به زودی از طریق نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو در سراسرکشور به مشتریان حقیقی آغاز می شود.

به گزارش « اخبار خودرو » ،  الزامات و زیرساخت های فروش محصولات ایران خودرو دیزل در شبکه فروش ایران خودرو فراهم شده و برنامه فروش مربوطه نیز به زودی اعلام و در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.   بر اساس این گزارش، پیکاپ جدید فوتون، محصول تولیدی ایران خودرو دیزل، وانت باری پر قدرت و با قابلت آفرود، ‌کاربردی و خانوادگی که مجهز به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، موتور پر قدرت با ظرفیت ۲۴۰۰ سی سی و ۱۳۰ اسب بخار و قابلیت چهار چرخ محرک است.   همچنین ون وانا ضمن داشتن ظاهری زیبا، از ایمنی و فضای داخل کابین و امکانات و قوای محرکه خوبی نیز بهره مند است و این خودرو علاوه بر امکان استفاده به عنوان خودروی شخصی، می تواند به عنوان خودروی تشریفات، تاکسی شهری و بین شهری و آمبولانس نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
    با سلام. ایرانخودرو دیزل دید که بعلت بد قولی های قبلی و عدم مدیریت خوبش.نمیتونه ماشیناشو بفروشه دست به دامان ایران خودرو شده که مردمی که واسه تولیدات ایرانخودرو صف میکشن شاید از تولیدات ایران خودرو دیزل هم بتونه بفروشه.
  • اکبر66 ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    چه خوب قبلا اینا بودن...
  • اکبر66 ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    فوتونها را همه بردن سوریه وعراق تو فیلمهای خبری دیده میشدن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =