کد خبر: 212089
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸

شرکت یاد‌شده توسط فرهاد‌ بن‌ عبدالرحمان‌ بن‌ عبد‌العزیز‌ السعود یکی از شاهزادهای‌ عربستانی، ساخته می‌شود.

به گزارش « اخبار خودرو » ، یک شرکت عربستانی با مدیریت یکی از اعضای خانواده سلطنتی تصمیم دارد مبلغ یک‌ میلیارد دلار برای ساخت کارخانه تایر در این کشور بپردازد تا نیاز فزاینده این کشور به تایر را برطرف کند. این کمپانی با نام شرکت ملی تایر یا NTC ، قصد دارد کارخانه خود را در ال‌جبیل که شهری صنعتی در قسمت‌شرقی این کشور است، تاسیس کند.

[caption id="attachment_212090" align="aligncenter" width="600"]هزینه یک‌ میلیارد دلاری شاهزاده عربستانی برای ساخت کارخانه تایر هزینه یک‌ میلیارد دلاری شاهزاده عربستانی برای ساخت کارخانه تایر[/caption]

شرکت یاد‌شده توسط فرهاد‌ بن‌ عبدالرحمان‌ بن‌ عبد‌العزیز‌ السعود یکی از شاهزادهای‌ عربستانی، ساخته می‌شود. این پروژه به یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین کارخانه‌های تایر در دنیا تبدیل خواهد شد.

کارخانه موردنظر در زمینی ۲۴۷ هکتاری واقع در ال‌جبیل ساخته خواهد شد و به‌گونه‌ای طراحی می‌شود تا سالانه ۱۶میلیون تایر سواری و ۶‌میلیون تایر کامیونی اتوبوسی تولید کند.

این کمپانی اعلام کرد آغاز تولید کارخانه نیمه‌دوم سال ۲۰۲۰ خواهد بود و ۴۰۰۰ نفر نیز بدین‌منظور استخدام خواهند شد. فروش خودرو در این منطقه سالانه بیش‌از ۱٫۲ میلیون دستگاه و اندازه بازار تایر نیز ۳۰ میلیون است که این حجم، توسط واردات تامین می‌شود. این کمپانی هنوز برندی برای تایرهای خود انتخاب نکرده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    1
    شاهزاده های سعودی کارخانه می سازند اقازاده های مملکت ما پولشونو می برند کانادا اروپا وترکیه حیف میل می کنند
  • بی نام ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    1
    شاهزاده اینا بزرگترین کارخانه تایر میزنن، شاهزاده های ما رکورد بزرگترین اختلاسو میزنن و از کشور فرار می کنن پیش بینی ها درست بوده، و روزی رسیده که ایرانی ها کارگری اعرابو می کنن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

آخرین اخبار