کد خبر: 212101
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

خودروهای مینی از تکنولوژی ساخت، پلت‌فرم‌ها و موتورهای ب‌ام‌و بهره می‌برند‌. کیفیت ساخت بسیار بالا‌، هندلینگ بی‌نظیر، طراحی خاص رترو و طراحی‌های داخل کابین بسیار جذاب و پست‌مدرن از خصوصیات خودروهای مینی هستند.

به گزارش « اخبار خودرو » ، فولکس‌ واگن و مینی دو برند تراز اول جهانی هستند که در سال‌۹۶ به بازار ایران وارد شدند‌. ورود این دو برند در میان انبوه برند‌های چینی، بارقه امیدی برای خودرو‌ دوستان و طرفداران خودروهای اصیل در بازار ایران است‌. امید است بقیه برند‌های تراز اول جهانی نیز در بازار ایران حضور داشته باشند. بدیهی است هر‌چه تعداد برندهای بازار ایران بیشتر شود، باعث افزایش رقابت خواهد شد و این امر در‌نهایت به نفع مصرف‌کننده و مشتریان خواهد بود.

[caption id="attachment_212102" align="alignleft" width="345"]مینی مینی[/caption]

در نخستین روز هفته آینده پرشیا خودرو از برند مینی رونمایی خواهد کرد‌. مینی ، جوان‌پسند‌ترین برند ب‌ام‌و است‌.‌ گروه خودروسازی ب‌ام‌و شامل برند‌هایی از خودروهای سواری ب‌ام‌و، موتورهای ب‌ام‌و‌، مینی و رولزرویس است‌. حال پرشیا‌خودرو به‌عنوان عرضه‌کننده خودروهای ب‌ام‌و در ایران، این برند جوان‌پسند و با اصالت را به بازار ایران معرفی کرده است‌.

مینی سابقه‌ای بیش از ۶۰‌سال دارد. اولین‌بار در دهه ۵۰میلادی، این برند متولد شد و تا دهه ۹۰‌میلادی صاحبان متعددی داشت. از میانه دهه ۹۰ میلادی تا امروز این برند در مالکیت ب‌ام‌و آلمان قرار دارد.

خودروهای مینی از تکنولوژی ساخت، پلت‌فرم‌ها و موتورهای ب‌ام‌و بهره می‌برند‌. کیفیت ساخت بسیار بالا‌، هندلینگ بی‌نظیر، طراحی خاص رترو و طراحی‌های داخل کابین بسیار جذاب و پست‌مدرن از خصوصیات خودروهای مینی هستند.

پرشیا‌ خودرو خودروهای مینی را با دو نوع موتور ۱۵۰۰ و ۲۰۰ توربو به بازار ایران معرفی خواهد کرد و این خودروها به‌خوبی می‌توانند فاصله میان برندهای لوکسی مانند مرسدس‌بنز‌، ب‌ام‌و، لکسوس و برندهای کلاس‌متوسطی چون هیوندای‌، کیا‌، تویوتا‌، میتسوبیشی و نیسان را پر کنند. این برند و خودروهایش مطمئنا مورد استقبال جوانان و افرادی که به‌دنبال یک خودروی خاص و متمایز هستند، واقع خواهد شد‌.

در نهایت باید گفت ورود برند مینی بعد از حدود ۴۰‌سال غیبت در بازار ایران، خبر جذابی برای پایان رویدادهای خودرویی سال ۹۶ خواهد بود، سالی که برای بازار خودرو و مشتریان آنها بسیار پر‌فرازونشیب بوده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    برای جوانان طبقه متوسط و کم درامد که نیست؟ هر چه هست برای اقازاده هاست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

آخرین اخبار