برای امسال برنامه تولید هزار دستگاه خودرو را داریم. از سال آینده و از خرداد ماه ماهانه ۱۵۰ دستگاه خودرو تولید خواهیم کرد.

«ریگان‌ خودرو» به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه کرمان‌ خودرو قرار است خودروی شاسی‌بلند هفت‌نفره جدیدی را که به‌سفارش این شرکت در شرکت Hunan Jiangnan Automobile چین طراحی شده را به بازار ایران عرضه کند. این شرکت قصد دارد تا پایان سال ۹۷، ۵۰درصد داخلی‌سازی نیز داشته باشد.

[caption id="attachment_212123" align="aligncenter" width="665"]خودروی کوپا کوپا - coupa[/caption]

خودروی کوپا که ایرانیزه‌ و به‌طور اختصاصی برای بازار کشور طراحی شده است، با قیمتی بین ۹۷تا ۱۳۰میلیون تومان با توجه به سطح آپشن عرضه می‌شود. همچنین JMC که خودرویی ۷صندلی است، با قیمتی حدود ۱۶۰میلیون‌تومان سال آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش « اخبار خودرو » ، پیش‌فروش خودروی کوپا از روز دوشنبه با پیش‌پرداختی معادل ۴۰تا۵۰درصد قیمت خودرو آغاز می‌شود. در همین رابطه طی گفت‌و‌گویی با اعضای هیات‌مدیره شرکت «ریگان خودرو» به نحوه حضور این شرکت در بازار خودروی کشور پرداختیم.

[caption id="attachment_212120" align="alignleft" width="306"]حسن گنجی مدیر عامل شرکت ریگان‌ خودرو حسن گنجی مدیر عامل شرکت ریگان‌ خودرو[/caption]

آقای حسن گنجی ، پیش‌فروش خودروی کوپا توسط ریگان‌ خودرو به‌زودی آغاز خواهد شد. به‌عنوان مدیر عامل شرکت بفرمایید در این خصوص چه برنامه‌هایی دارید؟

با توجه به اقداماتی که در زمینه تولید برای بازار ایران‌ داشته‌ایم، حدود یک ماه و نیم از برنامه‌‌ریزی‌های خود عقب مانده‌ایم. به همین دلیل برای امسال می‌توانیم تعداد بسیار محدودی از خودروهایمان را تحویل مشتریان بدهیم.

پیش‌فروش این خودرو از روز دوشنبه آغاز خواهد شد و تحویل خودروها نیز از اواخر فروردین تا خردادماه سال آینده به طول خواهد انجامید. خودروها باتوجه به نوع آپشن‌ها به مشتریان تحویل می‌شوند.

خودروی «کوپا» باتوجه به آپشن در چند تیپ عرضه خواهد شد و قیمت آنها چقدر است؟

این خودرو با سه تیپ آپشن عرضه می‌شود و محدوده قیمتی آن نیز باتوجه به نرخ ارز، تعرفه گمرکی و آنچه مربوط به کار ما در تولید است، بین ۹۷ تا ۱۳۷میلیون‌تومان خواهد بود. این محدوده قیمتی با توجه به سه آپشنی است که برای کوپا در نظر گرفته‌ایم.

برای عرضه این خودرو چه تسهیلاتی را در نظر گرفته‌اید؟ آیا به‌صورت نقد به فروش می‌رسند یا فروش اقساطی را نیز در نظر دارید؟

این خودرو به صورت نقد پیش‌فروش می‌شود اما با همکاری یکی از بانک‌ها برای فروش اقساطی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم. همچنین شرایط بسیار خوبی برای فروش اقساطی در نظر گرفته شده است. شاید برای اولین‌بار این شرایط با سود بسیار پایین فراهم شود. سعی می‌کنیم تا آخر سال این شرایط را با توجه به تسهیلات بانکی برای مشتریان اعلام کنیم.

مبلغ دریافتی از مشتریان برای پیش‌فروش چقدر خواهد بود؟

قصد داریم بین ۴۰ تا ۵۰درصد قیمت خودرو را به‌صورت پیش‌فروش دریافت کنیم و اگر بتوانیم برای مابقی ۳۵ تا ۴۰ درصد تسهیلات اختصاص می‌دهیم.

قبل از پایان سال چه تعداد خودرو پیش‌فروش خواهید کرد؟

با‌توجه به مجوزی که به ما داده‌اند، میزان پیش‌فروشی را که برای این بازه زمانی در نظر گرفته‌ایم، محدود است. البته با راه‌اندازی خط تولید، ورود CKD و همچنین پیگیری‌هایی که از وزارت صنعت داریم، می‌خواهیم مجوز پیش‌فروش بیشتری دریافت کنیم. امیدواریم این تعداد را تا پایان سال به‌مرز یک‌هزار دستگاه خودرو برسانیم.

درواقع قبل از پایان سال تحویل خودرو نخواهید داشت؟

بیشتر تحویل خودروهای ما برای سال آینده خواهد بود. البته ممکن است تعداد محدودی یعنی ۴۰ یا ۵۰ دستگاه خودرو نیز قبل از پایان سال تحویل مشتریان شود.

برای شماره‌گذاری خودروها مشکلی وجود ندارد؟ در حال طی کردن فرآیند شماره‌گذاری خودروها هستیم. امیدواریم بتوانیم شماره‌گذاری آنها را انجام بدهیم.

آیا این خودروها از خط تولید خارج می‌شوند یا به‌صورت CBU هستند؟

تمام خودروها تولیدی هستند. ابتدا به‌صورت SKD شروع می‌کنیم تا بتوانیم در آینده ساخت داخل خودرو را افزایش دهیم.

در‌حال‌حاضر میزان داخلی‌سازی این خودرو چقدر است؟ حدود ۱۰درصد ساخت داخل داریم.

برای سال ۹۷ چه‌ برنامه‌ریزی انجام داده‌اید؟

طبق برنامه‌ریزی‌ها میزان تولید داخل در خردادماه حدود ۳۵درصد است. همچنین سعی داریم تا پایان سال ۹۷ حدود ۵۰درصد تولید داخل را برای خودمان محقق کنیم.

در سال ۹۷ مدل‌های دیگری نیز عرضه خواهند شد یا فقط همین مدل را خواهیم داشت؟

ما قصد ورود ۴ برند را به بازار داریم. احتمالا نیمه‌دوم سال ۹۷ دو برند دیگر را وارد بازار خواهیم کرد که عمدتا مربوط به خودروهای JMC هستند.

خودروهای شما در چه سگمنتی قرار دارند و رقبایشان چه خودروهایی هستند؟

اگر بخواهیم خود را با خودروهای چینی بازار مقایسه کنیم، در گروه کرمان رقیب داریم. چری‌تیگو۵، تیگو۷ و همچنین خودروی S5 کرمان ‌خودرو ازجمله رقبای ما هستند. علاوه‌بر گروه کرمان می‌توانیم با هایما S7 و هاوال H6 و H8 رقابت کنیم.

آیا برای تست‌درایو مشتریان برنامه‌ای دارید؟

بله. با‌توجه به محدودیت‌‌های زمانی، تعدادی از مشتریان تست‌درایو انجام دادند.

چه تعداد تیراژ تولید خواهید داشت؟

برای امسال برنامه تولید هزار دستگاه خودرو را داریم. از سال آینده و از خرداد ماه ماهانه ۱۵۰ دستگاه خودرو تولید خواهیم کرد.

اینکه گفته می‌شود این خودرو برای ایران طراحی شده تا چه حد صحیح است؟

طراحی برای شرکت ریگان خودرو نیست اما برند و مدل این خودرو متعلق‌به شرکت ریگان‌خودرو است. گروه جیانگ‌نان خودروهای مختلفی را تولید می‌کند. این خودرو درواقع آخرین SUV است که به‌سفارش، نام و برند ما تولید می‌شود.

آیا این خودرو در بازار چین هم عرضه می‌شود؟

با این نام خیر. نسخه‌های با آپشن پایین‌تری از این خودرو در بازار چین عرضه می‌شوند.

این خودروها دارای چه استانداردی هستند و میزان مصرف سوخت آن‌ها چقدر است؟

استاندارد این خودروها یورو۵ است. خودروی کوپا ۸٫۴لیتر در ۱۰۰‌کیلومتر در سیکل ترکیبی مصرف سوخت دارد. همچنین خودروی JMC 8.6 لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت دارد. به‌نظرمن با توجه به پارامترهای فنی که این خودرو، مصرف قابل‌قبولی است.

خودروی JMC در چه بازه قیمتی خواهد بود؟

البته نمی‌توان شرایط بازار ارز را پیش‌بینی کرد اما باتوجه به شرایط فعلی، قیمت آن حدود ۱۶۰میلیون‌تومان خواهد شد. JMC یک خودروی شاسی‌بلند، دو دیفرانسیل با هفت صندلی و تکنولوژی آن برای آمریکاست. برنامه‌ریزی برای تولید این خودرو با ۲۰درصد ساخت داخل آغاز خواهد شد.

بحث فروش و خدمات پس‌از‌فروش توسط گروه کرمان‌خودرو انجام خواهد شد؟

در‌حال‌حاضر فروش ما به‌صورت اینترنتی است. اما در حال مذاکره و امضای قرارداد با نمایندگی‌های گروه کرمان‌خودرو و همچنین بخش خصوصی برای خدمات فروش و پس‌از‌فروش هستیم.

آقای رضا گلوی شما به عنوان عضو هیات‌ مدیره چه نظری درباره خودروی کوپا، تولید آن در کشور و همچنین شریک چینی خود دارید؟

[caption id="attachment_212121" align="alignright" width="200"]رضا گلوی عضو هیات‌ مدیره شرکت ریگان‌ خودرو رضا گلوی عضو هیات‌ مدیره شرکت ریگان‌ خودرو[/caption]

در رابطه با خودروی کوپا می‌توان گفت این خودرو ایرانیزه و درواقع برای بازار ایران طراحی شده است. تا به‌حال استقبال خوبی از این خودرو در تست‌هایی که برگزار شده از سوی مردم، نهادها و ارگان‌های مختلف شده است.

همچنین در نظرسنجی که از سوی شرکت ریگان‌خودرو انجام شده، استقبال بسیار خوب بوده است. امیدواریم در عمل هم این موضوع را محقق کنیم و مشتریان ناراضی نباشند. دومین خودروی موردنظر ما، JMC است. JMC تنها خودروی شاسی‌دار است و امیدواریم بتوانیم از اواخر خردادماه آن را به بازار عرضه کنیم.

JMC یک خودروی قدرتمند ۷نفره است و درحال‌حاضر در بین خودروهای چینی مشابهی ندارد. این نیز یکی از آپشن‌هایی است شرکت ریگان‌خودرو برای بازار در نظر دارد. امیدواریم شرکت ریگان شعار خود یعنی «به وسعت ایران» را محقق کند.

 

آقای پیتر شما رئیس هیات‌ مدیره شرکت ریگان خودرو هستید. لطفا از اهداف و برنامه‌هایی که شرکت Hunan Jiangnan Automobile برای بازار ایران دارد، بگویید.

برنامه‌های زیادی برای ایران داریم. برخلاف بسیاری از خودروسازان خارجی دیگر، صرفا با هدف سودآوری به ایران نیامده‌ایم. شاید ریگان‌ خودرو نسبت‌به رقبای خارجی دیگر شرکت کوچکی باشد، اما هدف‌های بزرگی را دنبال می‌کنیم و می‌خواهیم [در ایران] خودروسازی ایرانی باشیم.

[caption id="attachment_212119" align="alignleft" width="306"]پیتر ، رئیس هیات‌ مدیره شرکت ریگان خودرو پیتر ، رئیس هیات‌ مدیره شرکت ریگان خودرو[/caption]

به این معنی که خودروهای ایرانی را طراحی کنیم و بسازیم. قبلا خودروسازان چینی دیگری نیز به ایران آمده‌اند اما اولین خودروسازی خواهیم بود که در ایران به تولید خودروی ایرانی مشغول می‌شود. منظور از خودروهای ایرانی محصولاتی هستند که در ایران و برای مردم ایران تولید می‌شوند. این هدف اصلی ما برای ایران است.

چه بخش‌هایی از بازار را هدف قرار داده‌اید و می‌خواهید کارتان را تا کجا گسترش دهید؟

ما می‌خواهیم تولیدمان را به آرامی آغاز کنیم و به‌مرور آن را توسعه دهیم. قطعات مربوط به خودروها فعلا به‌صورت CKD از چین وارد خواهند شد.

چه برنامه‌هایی برای داخلی‌سازی دارید و انتقال دانش فنی شما به ایران چگونه انجام خواهد شد؟

تولید بین ۵۰ تا ۶۰درصد محصولات ما به‌صورت داخلی خواهد بود. واضح است تولیدکنندگان ایرانی در تولید برخی از قطعات فاقد مزیت هستند و این دسته قطعات از خارج وارد خواهند شد. تامین‌کنندگان ایرانی با شرایط رقابتی بسیار بالایی روبه‌رو هستند.

یکی‌از برنامه‌های بلندمدت ما در آینده این است که با تاسیس کارخانه‌ای در بم، تامین‌کنندگان مختلف را از ایران، چین، کره و ایتالیا گردهم آوریم و یک مجموعه صنعتی تولید خودرو را راه‌اندازی کنیم و تا آن زمان نسبت‌به واردات قطعاتی که در ایران ساخته نمی‌شوند، اقدام خواهیم کرد.

درحال‌حاضر بخش‌هایی از موتورهای خودروهای ما از چین و کره وارد می‌شوند، اما در آینده با تاسیس کارخانه‌ بم تمام قطعات خود را در ایران تولید خواهیم کرد.

فروش محصولات‌تان را در ایران به‌صورت رسمی از چه زمانی آغاز می‌کنید؟

اولین محصول ما برای بازار ایران شاسی‌بلند کوپا خواهد بود که امیدواریم به زودی و طی چند روز آتی راهی بازار شود. همان‌طور که اشاره شد قصد داریم کارمان را به آرامی و از مقیاسی کوچک آغاز کنیم و بعد آن را توسعه دهیم. اقدامات زیادی را باید پیش‌ا ز رسیدن به اهداف‌مان باید انجام دهیم.

جایگاه کمپانی خود را بین خودروسازان چینی چه‌طور توصیف می‌کنید؟ آیا می‌توانید بگویید دانش کمپانی جیانگ‌نان در چه سطحی است و از چه شرکت‌های معتبری گرفته شده؟

جیانگ‌ نان یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان چین است. این شرکت کار خود را با تولید خودروی کوچکی از سوزوکی با نام اتو آغاز کرد. جالب است بدانید رهبر فعلی چین هم یک خودروی اتو داشت و از این نظر ایشان هم مشتری ما محسوب می‌شود.

کمپانی جیانگ‌ نان در تملک دولت قرار داشت و توسعه‌ آن هرچند پیوسته اما آرام صورت می‌گرفت و فناوری‌های آن از سوزوکی ژاپن گرفته می‌شد. زیرا سوزوکی در تولید خودروهای کوچک بسیار موفق و کارآمد بود.

در سال‌های اخیر کمپانی‌های دولتی در چین به بخش خصوصی واگذار شدند و جیانگ‌نان نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. بعد از خصوصی شدن مالکیت ریگان‌خودرو، افزایش چشمگیری در حجم تولید آن صورت گرفت.

به‌عنوان مثال در سال گذشته این شرکت بیش از نیم میلیون دستگاه خودرو تولید کرد. با آنکه جیانگ‌نان بزرگ‌ترین خودروساز چین نیست، اما میزان تولید ما قابل توجه و چشمگیر است. در شرکت ما مانند اکثر خودروسازان چینی، عمده فناوری‌ها از ژاپن وارد شده و فناوری‌های موتورها نیز از ژاپن آمده است.

در آینده برنامه داریم برای توسعه موتورهایمان با آمریکایی‌ها همکاری داشته باشیم. کمپانی مشهور آمریکایی «ساث وست ریسرچ اینستیتو» موسسه‌ای غیرانتفاعی است و فناوری‌‌های بسیار بالایی در تولید موتور خودرو دارد.

به‌عنوان مثال فورد برای ساخت موتور اکوبلوی خود اخیرا با این موسسه همکاری‌هایی داشته و جنرال موتورز هم موتورهای جدید خود را برای تایید گرفتن به این موسسه می‌فرستد، در نتیجه می‌توان گفت این شرکت علاوه‌بر فناوری، از تجربه زیادی هم برخوردار است و در آینده ما قصد داریم برای بهبود و توسعه موتورهایمان با این شرکت همکاری داشته باشیم تا از تجربه و فناوری آن بهره بگیریم. هدف ما در نهایت جایگزین‌سازی موتورهای کوچک با توان بسیار بالاست.

جعبه دندههای محصولاتتان از چه شرکتی گرفته شده است؟

ما فناوری جعبه دنده خودکارمان را از کمپانی ZF گرفته‌ایم.

آیا در طراحی خودروهایتان از طراحان معتبر کمک گرفتهاید؟

طراحی محصولات ما توسط یک طراح خبره ایتالیایی انجام می‌شود.

در بخش هندلینگ خودروها، از چه نوع فناوریهایی بهره گرفتهاید؟

برای کسب اطمینان از عملکرد بالای فرمان‌پذیری بهتر خودروهایمان، با یک شرکت استرالیایی همکاری داشته‌ایم که در تنظیم و اصلاح شاسی بسیار موفق است. باتوجه‌به این‌که خودروهای شاسی‌بلند از ارتفاع بیشتری برخوردارند، باید برای فرمان‌پذیری بهتر آن بیشتر تلاش کرد. این یکی از مشکلاتی است که در بسیاری از شاسی‌بلند‌های چینی وجود دارد. تمام تلاش‌مان را کرده‌‌ایم که این مشکل را برطرف کنیم. به‌عنوان مثال کوپا یکی از بهترین شاسی‌بلندهایی است که می‌توانید برانید و راندن آن مانند مدل‌های سدان است.

پلتفرم خودروی کوپا از چه خودرویی الگوبرداری شده است؟

پلت‌فرم این خودرو عمدتا برگفته از پلت‌فرم آئودی Q5 است و شاید حتی به دلیل همین شباهت ظاهری بین این دو خودرو، قابل‌مشاهده باشد.  با این تفاوت که Q5 در کلاس خود بهترین شاسی‌بلند موجود در بازار نیست و اگر شما سواری کوپا را با آئودی Q5 مقایسه کنید، متوجه نرم‌تر بودن کوپا و مانورپذیری بهتر آن خواهید شد.

در حال حاضر چند خودرو از خط تولید شما در چین خارج میشود؟

در حال حاضر ما دارای سه مدل شاسی بلند و سه مدل سدان هستیم و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید داریم.

[aparat]F5QUS[/aparat]


[gallery link="file" ids="212129,212128,212127,212126,212125,212123"]

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا خسروي ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    با سلام لطفا شرایط ثبت نام و قیمت و سایت مربوطه را ارسال فرمایید
  • 9090 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    1
    با اسم کوپا توی چین فروش داره Zotye T600 Coupe chinamobil.ru/zotye/t600coupe
  • مجید ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    سلام لطفا مشخصات فنی خودرو و تصاویر بیشتری را در سایت قرار دهید.
  • احمد ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    1
    بازهم یک چینیه دیگه! چرا قرار داد رنو جواب نمی ده ولی این چینیا هر روز یکیشون مثل قارچ رشد می کنند.
  • reza ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    اخه چرااااا فقط شرکت های زیر مجموع کرمان موتور میتونند خودرو چینی مونتاژ کنند برای من سوال ؟؟؟؟؟ یکی به من میگه ؟؟؟؟انحصاری ! پول خوبی توشه ؟؟؟؟؟مدیران خودرو "، کارمانیاا و.....همه زیر مجموع کرمان موتور
  • محمدرضا ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    به نظرم‌استقبال خوبی داشته باشد البته از نظر فنی مشکلی نداشته باشد منظورم قدرت موتوروچند مورد دیگر...
  • حسین ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    اگه ماشین خوبی بود مشخصات فنی رو کامل اعلام می کردند حتما موقوع تحویل اعلام می کنند که شماره گذاری نمی شه
  • vahid ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    قدرت و تورگ پیشرانه یا پیشرانه ها را اعلام فرمایید و همچنین آپشن ها و سایر مشخصات فنی
  • بهروزپیرسرایی ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    2
    سلام دوستانی که پیام منو نگاه می کنند. من از نمایشگاه خودروی تهران ۹۶ تا چندروز پیش منتظر فروش این خودرو بودم و اطلاعاتی که ازسایت های خارجی کسب نمودم را در اختیار شما قرار می دهم: ۱٫این خودرو زوتی تی ۶۰۰کوپه می باشد که ۲۰۱۷طراحی شده و شرکت ریگان موتور نام کوپا را انتخاب کرده است. ۲٫این خودرو تست تصادف ندارد اما زوتی تی ۶۰۰اسپرت تست تصادف چین و ۵ستاره ایمنی را کسب کرده که هنوزم تولید می شود. ۳٫از نظر مشخصات موتوری و توربو شبیه خودروی تیگو۷ می باشد فقط کوپا سنگین تر از نظر وزن می باشد. ۴٫تست درایو در یوتیوپ موجوده و راننده مصری حدود ۳۰دقیقه بااین خودرو رانندگی کرده و نمره خوبی به این خودرو داده است. ۵٫امیدوارم ریگان موتور با کرمان موتور مراکز استان در مورد خدمات پس از فروش و گارانتی به توافق خوب برسد. ۶٫قرار بود فروش اقساطی نیز از ابتدای امر فعال کنند ولی متاسفانه فقط پیش فروش کردند و همچنین یک ماه از برنامه تولیدشون عقب هستند و به شب عید قطعا خودرو بدست مشتری نخواهد رسید. ۷٫مشخصات خودرو در سایت ریگان موتور به تفکیک آپشن ها موجوده و از قرار معلوم خودرو لوآپشن حدود ۹۷میلیون و خودروی فول آپشن ۱۳۷میلیون قیمت تمام شده آن خواهد شد. ۱۱۷میلیون هم مابین این دوخودرو می باشد که سقف پاناروما دارد ولی صفحه کیلومتر آن ال سی دی نمی باشد. امیدوارم اطلاعاتم به کسانی که قصد خرید دارند کمک کند چون شبانه روز در مورد این خودرو تحقیق نمودم.
  • محمد امین رحمانی ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    1
    دروغ و ... در این متن موج میزنه، وقتی یه چینی دلش میخواد واسه مردم ایران فقط خودرو تولید کنه، چینی که فقط فکرش اقتصاده دلش واسه ما سوخته، بعد هم با پرروئی تمام خودروی چینی از خودروی شاسی بلند آئودی بهتر معرفی شده، برید جمع کنید، خجالت بکشید
  • محمد مرتضوی ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    1
    من هرچی گشتم مجوز پیش فروشی بنام ریگان خودرو پیدا نکردم و جزو اون ۱۷ شرکت مجاز نبود کسی میتونه در این باره راهنمایی کنه
  • بهروزپیرسرایی ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
    سلام به اسم شرکت وارد کننده چین جیانگ نان ۲۴۰خودرو در سایت حمایت از مصرف کننده ثبت شده
  • جواد ناطق IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    دو شرکت ریگان خودرو و شهر خودرو با همکاری و هماهنگی یکدیگر به منظور ....از مردم از طریق ثبت نام خودرو اقدام کردند. پرونده کیفری این دو شرکت و مدیران ایرانی و خارجی آنها در شعبه 7 بازپرسی دادسرای ناحیه 32 مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال پیگیری می باشد.برخی از مدیران از جمله آقایان .....و ... موقتا با قید وثیقه آزاد هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =