کد خبر: 212165
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

باشگاه مشتریان مدیران‌ خودرو در‌حال‌حاضر یک گروه تلگرامی فعال دارد که ۶۰۰ نفر در آن عضو هستند. مشتریانی که در فضای مجازی مشارکت بیشتر دارند و فعال‌تر باشند، به برنامه‌های باشگاه دعوت می‌شوند.

به گزارش اخبار خودرو ، پنجشنبه گذشته باشگاه مشتریان مدیران‌خودرو به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس خود جشنی در سالن بیلیارد باشگاه انقلاب برگزار کرد. در این جشن که مدیران بخش‌های مختلف و ۱۰۰ نفر از مشتریان وفادار باشگاه حضور داشتند، مسابقه بولینگ برگزار و به سه نفر اول با کسب بیشترین امتیاز، جوایزی اهدا شد.

[caption id="attachment_212166" align="aligncenter" width="440"]هفتمین سالگرد تاسیس باشگاه مشتریان مدیران‌ خودرو هفتمین سالگرد تاسیس باشگاه مشتریان مدیران‌ خودرو[/caption]

از آنجاکه مدیران‌خودرو باشگاه هواداران را به‌عنوان یکی از بازوهای اجرایی شرکت به‌خصوص در بخش برندینگ و مشتریان را بهترین راهنما در روند اداری می‌داند، قصد دارد در سال آینده سطح رضایت‌مندی مشتریان را افزایش داده و از ۷۰۰ به ۸۵۰ برساند. همچنین در‌حال‌حاضر ۱۴۰ نمایندگی شرکت مدیران‌خودرو در سطح کشور فعال هستند و سال آینده این تعداد به ۲۰۰ نمایندگی افزایش خواهد یافت.

مشتری‌مداری بیش‌از پیش

باشگاه مشتریان از سال ۹۰ تاسیس شده و در این سال‌ها برنامه‌های گوناگونی را در شهرهای مختلف برگزار کرده است. در این گردهمایی‌ها، مشتریان و مدیران در فضایی دوستانه کنار هم جمع شده‌ و بیش‌از‌پیش از خواسته‌ها و توانایی‌های یکدیگر مطلع می‌شوند. تبادل اطلاعات، تجربیات و همچنین اقدام برای رفع مشکلات مشتریان از نتایج این نشست‌های دوستانه هستند.

کاملا مشخص است مدیریت شرکت نگاه ویژه‌ای به باشگاه هواداران دارد و به‌همین دلیل سال آینده برنامه‌های گسترده‌تری به‌خصوص برای شهرستان‌ها در نظر گرفته شده تا مشتریان به‌صورت خاص موردتوجه قرارگیرند. مدیران‌خودرو قصد دارد با برگزاری گردهمایی‌های دوستانه با مشتریان همراه شود و در فضایی دوستانه به مشکلات آنها رسیدگی کند.

باشگاه مشتریان مدیران‌خودرو در‌حال‌حاضر یک گروه تلگرامی فعال دارد که ۶۰۰ نفر در آن عضو هستند. مشتریانی که در فضای مجازی مشارکت بیشتر دارند و فعال‌تر باشند، به برنامه‌های باشگاه دعوت می‌شوند. پیش‌از‌این نیز وب‌سایت قبلی باشگاه مشتریان مدیران‌خودرو حدود ۱۴ تا ۱۵‌هزار نفر عضو داشت و وب‌سایت جدید تا خردادماه راه‌اندازی خواهد شد.

شعار باشگاه هواداران «شروع دوباره است» و قرار است باشگاه زنده شود. مدیران شرکت پیش‌بینی می‌کنند مشتریان بیشتری در سایت جدید باشگاه عضو خواهند شد و به این ترتیب آنها بهتر از قبل می‌توانند مشتریان را شناسایی و به آنها خدمات‌رسانی کنند.

یکی از بخش‌های تاثیرگذار در عملکرد باشگاه مشتریان، بخش CRM است که با جدیت مشکلات مطرح‌شده اعضای باشگاه را بررسی و رفع می‌کنند. این امر باعث شده است مشتریان به باشگاه اعتماد داشته باشند.

بیشتر مشتریان برای رفع مشکلات خود سردرگم هستند که بخش CRM به آنها رسیدگی می‌کند. خوشبختانه بخش‌ عمده‌ای از مشکلات از مشتریان توسط این بخش رفع شده است.

فضای دوستانه

فرناز شکوهی، یکی از مشتریان حاضر در برنامه است که سال ۹۱ از مدیران‌خودرو X33 و اردیبهشت امسال آریزو ۵ خرید. او عضو کانال تلگرامی باشگاه است و برای اولین‌بار در این برنامه شرکت کرده و با سایر مشتریان درباره خودروها به تبادل‌نظر پرداخته است.

او می‌گوید: « فضا بسیار دوستانه است و امروز من با یکی از مدیران بخش CRM صحبت کردم. به‌نظر من زمانی که مدیران را در فضایی غیر از فضای کار می‌بینیم و با آنها صحبت و تبادل نظر می‌کنیم بدون‌شک روابط بهتری شکل می‌گیرد و منجر به اعتمادسازی خواهد شد.»

حمید لبافیان، عضو دیگر باشگاه مشتریان است که در برنامه شرکت کرده و با کسب ۱۱۷ امتیاز، نفر دوم شده است. او آذرماه امسال ام‌وی‌ام X33 از نمایشگاه شهر آفتاب خریده و تقریبا از همان زمان عضو کانال تلگرامی باشگاه است و با دوستانی که X33 دارند، صحبت و از تجربیات آنها استفاده می‌کند. این دومین‌بار است که در برنامه‌های باشگاه شرکت کرده است.

حمید می‌گوید: «برندهای خودرویی که قبلا داشتم، باشگاه مشتریان نداشت و می‌توانم با اطمینان بگویم باشگاه مشتریان و چنین برنامه‌هایی فضای بسیار مناسبی میان مشتریان با یکدیگر و مشتریان با فروشندگان ایجاد می‌کنند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =