کد خبر: 212259
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

شرکت ایکاپ به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان به سدان خانوادگی لوکس اروپایی، ‌فروش نقدی و اعتباری محصول پژو ۵۰۸ اتوماتیک جی تی لاین را به صورت محدودرا آغاز کرد.

به گزارش « اخبار خودرو » ، طرح فروش نقدی و اعتباری پژو ۵۰۸ اتوماتیک جی تی لاین تازمان اتمام ظرفیت ادامه خواهدداشت.

 

همچنین متقاضیان می توانند پژو ۵۰۸ اتوماتیک جی تی لاین مدل ۲۰۱۷را به مبلغ نهایی ۲۲۴ میلیون تومان به رنگ های سفید ، نقره ای ، مشکی ، ذغالی و خاکستری و با موعدتحویل ۱۰ روز ثبت نام کنند.

 

برمبنای این گزارش، در طرح فروش اعتباری پژو ۵۰۸ اتوماتیک جی تی لاین ، متقاضیان می توانند با پیش پرداخت ۱۴۴ میلیون تومان و مابقی ۲۴ ماهه و طی چهار چک شش ماهه به مبلغ هرکدام ۲۶ میلیون  و۱۵۳ هزار تومان ثبت نام کنند . خودروی مذکور با موعد تحویل حداکثر ۱۵ روز و به رنگ های سفید ، نقره ای ، مشکی ، ذغالی و خاکستری قابل عرضه است .

 

 همچنین به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان نهایی در نام نویسی، کنترل هایی چون هر کد ملی یک دستگاه خودرو به اجرا گذاشته شده است. از سوی دیگر، امکان ثبت نام در این طرح صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم است.

 

در این گزارش آمده است، متقاضیان خرید نقدی پژو ۵۰۸ می توانند با مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. فروش اعتباری پژو۵۰۸ اتوماتیک جی تی لاین فقط از طریق مراجعه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور صورت می گیرد . تحویل خودرو درنمایندگی های منتخب ایکاپ انجام می شود.

 

لازم به ذکر است خودروها آماده تحویل هستند و شرکت ایکاپ در اسرع وقت نسبت به تخصیص خودرو به مشتریان اقدام می نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات خودرو به آدرس www.ikco-peugeot.ir  مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    چه خبره با حقوق دو میلیونی کی میتونم آخه نمیشه خدای ارزون تر بدید مشتری بشیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =